Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Χάλι, Χαλί, Χαϊμαλί

Αν και δε σε ενδιαφέρει καθόλου, είμαι πάρα πολύ κουρασμένος. Μου αρέσει που έχω τόσα να ασχολούμαι, αλλά από την άλλη θες απλά να ηρεμείς. Με την ηρεμία πάλι θα σου κλαφτώ όμως αναγνώστη μου, άρα βλέπεις πως όλα φαύλος κύκλος είναι.
Δεν πειράζει. Είναι θετικό να έχεις πολλά και να μην έχεις που να τα βάλεις, παρά να κάνει αντίλαλο η φωνή σου. Και όταν λέω "πολλά" κακεντρεχή αναγνώστη, δεν εννοώ υλικά, αλλά ως εργασίες να διεκπεραιώσεις  σαν υποχρεώσεις να τακτοποιήσεις. Μια άδεια ζωή είναι ξεκούραστη αρά ανιαρή.

Δεν θα γράψω πάλι ευφάνταστες αηδίες που διαβάζεις συνήθως βράδια από το blog τούτο. Θα ανανεώσουμε το ραντεβού μας για αύριο ή για κάποια ερχόμενη μέρα. Σίγουρα από δω και στο εξής θα τα λέμε καθημερινά. Θα κλείνεις τη μέρα αναγνώστη. Μέρα που δεν ξέρω πως, αλλά θα πρέπει να ολοκληρώνεται με όσο το δυνατόν μικρότερη απώλεια και περισσότερο κέρδος υλικό ή πνευματικό.

ΥΓ. http://www.youtube.com/watch?v=b2Bd593jZ8I
Μου δίνεις δύναμη.


Photobucket

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου