Αβεβαιότητα. Πάνω που πάει κάτι να γίνει στη ζωή σου και ποντάρεις σε αυτό αποδεικνύεται σαθρό από τις βάσεις του. Επίσης θλιβερό είναι όταν κοπιάζεις γι'αυτό και δεν μπορείς να το αλλάξεις, γιατί ενώ μπορεί να έχεις τα προσόντα, σου λείπουν τα μέσα. Όχι πως απαιτεί ιδιαίτερα προσόντα, απλά είναι ζήτημα εγωισμού από ένα σημείο και μετά.
Εξίσου άσχημο είναι να μην μπορεί να σου εγγυηθεί κανένας ότι αυτό για το οποίο κοπιάζεις θα πραγματοποιηθεί, πόσο μάλλον ότι εσύ πέρα από την εμπειρία θα κερδίσεις κάτι παραπάνω. Σαφώς, και προσεγγίζω πολύ θεωρητικά κάτι που ίσως από τα συμφραζόμενα να φαίνεται μεγάλο, αλλά δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια απλή επιχείρηση. Τα περαιτέρω δεν είναι ανάγκη να τα εξέτασω μαζί σου αναγνώστη μου. Απλά μοιράζομαι την πικρία μου, για το γεγονός πως είναι τουλάχιστον αποθαρρυντικό να περπατάς σε μια έρημο, και όταν κάποια στιγμή πεθαίνεις της δίψας, να σου έχουν πει πως αν δεις κάτι στον ορίζοντα θα είναι όαση. Όταν λοιπόν το αντικρίζεις, το βλέπεις να περπατάει μαζί σου και να απομακρύνεται. Τότε είναι το σημείο στο οποίο αρχίζεις και αμφισβητείς τα λεγόμενα του πληροφοριοδότη σου, και νιώθεις πως δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια οπτική πλάνη της ερήμου. Ίσως πολύ μακρόσυρτο παράδειγμα, αλλά δεν πειράζει. Συνηθίζω να λέω πολλά και να μην λέω στην τελική τίποτα. Ή για να το θέσω καλύτερα, να λέω πολλά, να νομίζω πως όντως λέω πολλά, αλλά στην τελική να μην λέω τίποτα.
Άλλωστε αυτό είναι το τριπάκι του να διατηρείς ένα μπλογκ. Βασίζεσαι στην ανωνυμία του υπολογιστή σου για να βάλλεις κατά πάντων και σε τελική ανάλυση να εκφράζεις όλα αυτά τα οποία αν τα πεις ζωντανά, θα σε περάσουν για φαντασμένο αμπελοφιλόσοφο. Εκεί είναι μια σημαντική καμπή, του πώς εσύ σαν blogger, θα το αντιμετωπίσεις. Ή θα φανερωθείς, διαγράφοντας αυτήν την μυστικοπάθεια του πληκτρολογίου αναφορικά με το άτομό σου, ή θα εξακολουθήσεις αυτή την θρασύδειλη συμπεριφορά που εσένα σε πληροί, και ας θεωρούν οι μάζες πως η θρασύδειλη συμπεριφορά είναι αποκλίνουσα. Κάθε άλλο, φίλε μου... Θέλει πολύ εγωισμό για να δρας στην ανωνυμία.
Αυτή είναι και η μοναχικότητα. Η μοναχικότητα του διαφορετικού. Ένα πράγμα το οποίο δεν μπορεί να συγκριθεί με κάτι, και απλά αντιγράφεται, είναι πρωτότυπο. Αυτή η πρωτοτυπία όταν συνδυαστεί με την έννοια της διαφορετικότητας προκαλεί μια μοναξιά. Άλλος το λέει "μοναξιά της κορυφής". Εγώ το λέω "μοναξιά της προσωπικής/εγωιστικής καταξίωσης".
Ενώ δεν είμαι τέτοιος, βλέπεις πόσο εγωπαθές και φαντασμένο θα ακουγόταν σε μια παρέα αυτό ;
Όπως λέει ο Στίγμα Νεολαίος (έλληνας rapper, άγνωστος στους πολλούς): Κόβω γιατί γίνομαι ακαταλαβίστικος, ιδεολογικά κενός κι αμφισβητήσιμος.
ΥΓ. http://www.youtube.com/watch?v=0W_WUdEVuNs
Εξίσου άσχημο είναι να μην μπορεί να σου εγγυηθεί κανένας ότι αυτό για το οποίο κοπιάζεις θα πραγματοποιηθεί, πόσο μάλλον ότι εσύ πέρα από την εμπειρία θα κερδίσεις κάτι παραπάνω. Σαφώς, και προσεγγίζω πολύ θεωρητικά κάτι που ίσως από τα συμφραζόμενα να φαίνεται μεγάλο, αλλά δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια απλή επιχείρηση. Τα περαιτέρω δεν είναι ανάγκη να τα εξέτασω μαζί σου αναγνώστη μου. Απλά μοιράζομαι την πικρία μου, για το γεγονός πως είναι τουλάχιστον αποθαρρυντικό να περπατάς σε μια έρημο, και όταν κάποια στιγμή πεθαίνεις της δίψας, να σου έχουν πει πως αν δεις κάτι στον ορίζοντα θα είναι όαση. Όταν λοιπόν το αντικρίζεις, το βλέπεις να περπατάει μαζί σου και να απομακρύνεται. Τότε είναι το σημείο στο οποίο αρχίζεις και αμφισβητείς τα λεγόμενα του πληροφοριοδότη σου, και νιώθεις πως δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια οπτική πλάνη της ερήμου. Ίσως πολύ μακρόσυρτο παράδειγμα, αλλά δεν πειράζει. Συνηθίζω να λέω πολλά και να μην λέω στην τελική τίποτα. Ή για να το θέσω καλύτερα, να λέω πολλά, να νομίζω πως όντως λέω πολλά, αλλά στην τελική να μην λέω τίποτα.
Άλλωστε αυτό είναι το τριπάκι του να διατηρείς ένα μπλογκ. Βασίζεσαι στην ανωνυμία του υπολογιστή σου για να βάλλεις κατά πάντων και σε τελική ανάλυση να εκφράζεις όλα αυτά τα οποία αν τα πεις ζωντανά, θα σε περάσουν για φαντασμένο αμπελοφιλόσοφο. Εκεί είναι μια σημαντική καμπή, του πώς εσύ σαν blogger, θα το αντιμετωπίσεις. Ή θα φανερωθείς, διαγράφοντας αυτήν την μυστικοπάθεια του πληκτρολογίου αναφορικά με το άτομό σου, ή θα εξακολουθήσεις αυτή την θρασύδειλη συμπεριφορά που εσένα σε πληροί, και ας θεωρούν οι μάζες πως η θρασύδειλη συμπεριφορά είναι αποκλίνουσα. Κάθε άλλο, φίλε μου... Θέλει πολύ εγωισμό για να δρας στην ανωνυμία.
Αυτή είναι και η μοναχικότητα. Η μοναχικότητα του διαφορετικού. Ένα πράγμα το οποίο δεν μπορεί να συγκριθεί με κάτι, και απλά αντιγράφεται, είναι πρωτότυπο. Αυτή η πρωτοτυπία όταν συνδυαστεί με την έννοια της διαφορετικότητας προκαλεί μια μοναξιά. Άλλος το λέει "μοναξιά της κορυφής". Εγώ το λέω "μοναξιά της προσωπικής/εγωιστικής καταξίωσης".
Ενώ δεν είμαι τέτοιος, βλέπεις πόσο εγωπαθές και φαντασμένο θα ακουγόταν σε μια παρέα αυτό ;
Όπως λέει ο Στίγμα Νεολαίος (έλληνας rapper, άγνωστος στους πολλούς): Κόβω γιατί γίνομαι ακαταλαβίστικος, ιδεολογικά κενός κι αμφισβητήσιμος.
ΥΓ. http://www.youtube.com/watch?v=0W_WUdEVuNs