Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Σκοπός

Όλα φθίνουν. Όλα καταρρέουν. Άλλα εύκολα σαν έναν πύργο με τραπουλόχαρτα, άλλα δύσκολα σαν ένα ποδοσφαιρικό στάδιο. Πάντως γίνονται συντρίμμια. Θρυμματίζονται και φτάνουν στην ατομική τους μορφή. Άλλοτε φτάνουν στην εξάχνωση και γίνονται άυλη ύλη και χάνονται ολοκληρωτικά. Η φύση αποφασίζει γι'αυτό, υποστηρίζουν κάποιοι. Κάποιοι άλλοι μιλούν για ανώτερες υπάρξεις που καθορίζουν τη ροή των συμβάντων. Άλλοι πιστεύουν πως τα ίδια τα πράγματα θα αποφασίσουν για την εξέλιξή τους.
Την αλήθεια κανείς ποτέ σε αυτήν την ζωή δε θα τη μάθει. Μέχρι να φτάσει επομένως στην ζωή εκείνη που αποκαλύπτεται η αλήθεια, επιλέγει τρόπους ερμηνείας των παραπάνω. Άλλες φορές κάθετα, άλλες φορές ευρισκόμενος στο μέσον δύο αντιλήψεων.

Δεν ξέρω κατά πόσο το "τέλος" σύμφωνα με την αριστοτελική θεωρία είναι ο "σκοπός". Όταν σε κάτι όμορφο μπαίνει τέλος αυτό είναι ο σκοπός του ; Να φτάσει δηλαδή στην παρακμή ; Και για να φτάσει στην παρακμή χρειάζονται κακές επιλογές από τους εμπλεκόμενους ή πάλι παρεμβαίνουν οι δυνάμεις που προαναφέρθηκαν και φέρνουν αυτόκλητα το τέλος αυτές ;

Η ζωή αυτή είναι μια δοκιμασία. Δεν ξέρω ποιος μας κρίνει αλλά άλλες φορές είναι δίκαιος και άλλες άδικος. Λογικό με τέτοιον φόρτο εργασίας. Θα έρθει η ώρα που όλοι θα σταθούμε απέναντί του, να δώσουμε εξηγήσεις. Το ζήτημα όμως είναι να ζητήσουμε και εξηγήσεις.

ΥΓ.http://www.youtube.com/watch?v=AzQTeCn5HBg&feature=related
ΥΓ2. Η Δευτέρα πέρασε, όμορφα μου γέλασε, έφτασε κι η Τρίτη βράδυ ξαφνικά ξημέρωσε, χόρεψε η Τετάρτη, κι αγκάλιασε την Πέμπτη, έχεις ραντεβού σε λίγο να ξυπνήσεις πρέπει, κι αν δεν έχεις κέφι αύριο είναι Παρασκευή, κι αν δεν έχεις έρθει πέρνα από το μαγαζί, ξύπνησε το Σάββατο και σε βρήκε ανάκατο, τα 'πιες, μα σήμερα είσαι ωραία γιατί είναι Κυριακή..
http://www.youtube.com/watch?v=aHLGdXYJoLM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου