Σάββατο απόγευμα Ουδετερότητα. Μετριοπάθεια. Παντελής έλλειψη ακραίων καταστάσεων. Κάτι διόλου συνηθισμένο καθώς η απουσία έγινε συνήθεια. Η έλλειψη έγινε καθημερινότητα και η ρουτίνα έγινε εθισμός. Οι απαιτήσεις έπεσαν στο ελάχιστον και μονοπωλούνται από συγκεκριμένα πράγματα που σε ανησυχούνε μήπως μονοπωλήσουν και τη ζωή σου κάποτε.
Καφές και αλλόκοτη για τα καθημερινά γούστα σου μουσική, καθώς ενώ το καις στο χιπ χοπ, το progressive trance κυριαρχεί στις επιλογές σου, κατά τα πρότυπα του Best 92.6 το βράδυ. Ανοιχτά παράθυρα στα μπαλκόνια σου, ανοιχτά παράθυρα στην οθόνη σου που πλέον έγινε το παράθυρό σου στον κόσμο. Το φόρουμ που γράφεις, ένα αντίστοιχο αγγλικό φόρουμ, youtube με την προαναφερθείσα μουσική, live αγώνας με το σκορ της αγαπημένης σου ομάδας που παραπαίει, και η σελίδα κοινωνικής δικτύωσης που συμμετέχεις, που έχει γίνει ένας τρόπος επικοινωνίας με τους έξω. Βλέπεις τον εαυτό σου να γίνεται αυτό που κορόιδευες και παρόλ' αυτά, εξακολουθείς να παραμένεις μπροστά από την οθόνη σου, ενώ παράλληλα σε διακατέχει ένα πάθος να ικανοποιήσεις έναν εθισμό σου, και τα καπνά σου είναι άδεια.
First world problems. Θλιβερό γιατί εύκολα παρεξηγήσιμα είναι τα παραπάνω για το άτομο που τα εκφράζει, καθώς άλλοι δεν έχουν ψωμί να φάνε, όμως φαινομενικά αυτή η ταύτιση είναι λάθος αφού τα θιγόμενα ζητήματα δεν αφορούν τον υλικό κόσμο, ούτε αποδίδουν τα προβλήματα σε δυσλειτουργίες της κοινωνίας ή των κρατικών μηχανισμών, παρά στο άμεσα εμπλεκόμενο πρόσωπο. Επομένως προτού γίνουν οι παραπάνω γραμμές υπόστρωμα για λιβελογραφία στο μυαλό κάποιου αναγνώστη ας δει πίσω από τις λέξεις.
Πίσω στο θέμα, η ζωή εντάσσεται στο μοντέλο της μάζας το οποίο είναι μονόδρομος τόσο για τον εύκολα παρασυρόμενο όσο και για τον άνθρωπο με φρένα. Το ζήτημα δεν είναι το αποτέλεσμα καθώς είναι προδιαγεγραμμένο, αλλά ο χρόνος αντίστασης.
Η παρούσα ανάρτηση ήταν πραγματικά πολύ ανέμελη ιδεολογικά. Κάτι τέτοιο το συλλαμβάνεται ο γράφων όταν δεν μπορεί να βάλει έναν τίτλο. Θα μπορούσε επίσης ο γράφων να την εμπλουτίσει πολύ περισσότερο και με άλλες σκέψεις στο μοτίβο αυτών της πρώτης παραγράφου, όμως φοβάται πως αυτά τα λεγόμενα, μπορεί να θεωρηθούν ως κλάψα και όχι ως μια κατάθεση ιδεών.
Άρα καλύτερα να τα παραβλέψει
ΥΓ.http://www.youtube.com/watch?v=oEpJ3_rgFig
ΥΓ2. Kι όταν ένα καλό βράδι
θα τελειώσει μου το λάδι
κι αμολήσω την πνοή
(ένα πουφ! είν' η ζωή)
Καφές και αλλόκοτη για τα καθημερινά γούστα σου μουσική, καθώς ενώ το καις στο χιπ χοπ, το progressive trance κυριαρχεί στις επιλογές σου, κατά τα πρότυπα του Best 92.6 το βράδυ. Ανοιχτά παράθυρα στα μπαλκόνια σου, ανοιχτά παράθυρα στην οθόνη σου που πλέον έγινε το παράθυρό σου στον κόσμο. Το φόρουμ που γράφεις, ένα αντίστοιχο αγγλικό φόρουμ, youtube με την προαναφερθείσα μουσική, live αγώνας με το σκορ της αγαπημένης σου ομάδας που παραπαίει, και η σελίδα κοινωνικής δικτύωσης που συμμετέχεις, που έχει γίνει ένας τρόπος επικοινωνίας με τους έξω. Βλέπεις τον εαυτό σου να γίνεται αυτό που κορόιδευες και παρόλ' αυτά, εξακολουθείς να παραμένεις μπροστά από την οθόνη σου, ενώ παράλληλα σε διακατέχει ένα πάθος να ικανοποιήσεις έναν εθισμό σου, και τα καπνά σου είναι άδεια.First world problems. Θλιβερό γιατί εύκολα παρεξηγήσιμα είναι τα παραπάνω για το άτομο που τα εκφράζει, καθώς άλλοι δεν έχουν ψωμί να φάνε, όμως φαινομενικά αυτή η ταύτιση είναι λάθος αφού τα θιγόμενα ζητήματα δεν αφορούν τον υλικό κόσμο, ούτε αποδίδουν τα προβλήματα σε δυσλειτουργίες της κοινωνίας ή των κρατικών μηχανισμών, παρά στο άμεσα εμπλεκόμενο πρόσωπο. Επομένως προτού γίνουν οι παραπάνω γραμμές υπόστρωμα για λιβελογραφία στο μυαλό κάποιου αναγνώστη ας δει πίσω από τις λέξεις.
Πίσω στο θέμα, η ζωή εντάσσεται στο μοντέλο της μάζας το οποίο είναι μονόδρομος τόσο για τον εύκολα παρασυρόμενο όσο και για τον άνθρωπο με φρένα. Το ζήτημα δεν είναι το αποτέλεσμα καθώς είναι προδιαγεγραμμένο, αλλά ο χρόνος αντίστασης.
Η παρούσα ανάρτηση ήταν πραγματικά πολύ ανέμελη ιδεολογικά. Κάτι τέτοιο το συλλαμβάνεται ο γράφων όταν δεν μπορεί να βάλει έναν τίτλο. Θα μπορούσε επίσης ο γράφων να την εμπλουτίσει πολύ περισσότερο και με άλλες σκέψεις στο μοτίβο αυτών της πρώτης παραγράφου, όμως φοβάται πως αυτά τα λεγόμενα, μπορεί να θεωρηθούν ως κλάψα και όχι ως μια κατάθεση ιδεών.
Άρα καλύτερα να τα παραβλέψει
ΥΓ.http://www.youtube.com/watch?v=oEpJ3_rgFig
ΥΓ2. Kι όταν ένα καλό βράδι
θα τελειώσει μου το λάδι
κι αμολήσω την πνοή
(ένα πουφ! είν' η ζωή)
Κ. Βάρναλης
ΥΓ3."Ξύπνα, ο ύπνος είναι ξάδερφος με τον θάνατο"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου