Πολύ όμορφες μέρες στη Ρούμελη. Ήλιος ανοιξιάτικος. Το βράδυ όση ψύχρα χρειάζεται για να συμπληρώνεται η βιομηχανική από τα τζάκια ατμόσφαιρα της Αθήνας.
Οι γιορτές ανήκουν σε αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη να γιορτάσουν. Ο καθένας για τους λόγους του. Αυτοί που δεν έχουν ανάγκη να γιορτάσουν, συμμετέχουν απλά στο γιορτινό αυτό μόρφωμα, και περνάνε καλά μέχρι εκεί που τους το επιτρέπει η θέλησή τους. Παρόλ'αυτά όμως, είναι μια καλή ευκαιρία να αλλάξουμε όλοι σαν άτομα και να αναθεωρήσουμε σε απόψεις μας, σε τέτοιο βαθμό, που δε θα μας πούνε κωλοτούμπες, αλλά θα δώσουμε στα άτομα γύρω μας να καταλάβουν πως ο άνθρωπος μεταβάλλεται και μέσα σε διάστημα ετών ή μηνών μπορεί να περνάει από διάφορα στάδια διανόησης και σκέψης. Κάτι όχι κακό ούτε αθέμιτο.
Δεν έχω και πάρα πολλά να πω, αναγνώστη μου. Άλλωστε τι να σου πω ; Πρέπει πάντα να έχουμε κάτι να λέμε ; Πρέπει πάντα να έχουμε κάτι να κάνουμε ; Αυτό που πρέπει είναι να προοδεύουμε, να εξελισσόμαστε, και να μεταβάλλουμε τον εαυτό μας σε κάτι καλύτερο, προσαρμοστικότερο και βολικότερο.
ΥΓ. Καλό ταξίδι και καλά να περάσεις
ΥΓ2. Καμιά φορά...
ΥΓ3. http://www.youtube.com/watch?v=ukeRe0cyyv8
Οι γιορτές ανήκουν σε αυτούς που πραγματικά έχουν ανάγκη να γιορτάσουν. Ο καθένας για τους λόγους του. Αυτοί που δεν έχουν ανάγκη να γιορτάσουν, συμμετέχουν απλά στο γιορτινό αυτό μόρφωμα, και περνάνε καλά μέχρι εκεί που τους το επιτρέπει η θέλησή τους. Παρόλ'αυτά όμως, είναι μια καλή ευκαιρία να αλλάξουμε όλοι σαν άτομα και να αναθεωρήσουμε σε απόψεις μας, σε τέτοιο βαθμό, που δε θα μας πούνε κωλοτούμπες, αλλά θα δώσουμε στα άτομα γύρω μας να καταλάβουν πως ο άνθρωπος μεταβάλλεται και μέσα σε διάστημα ετών ή μηνών μπορεί να περνάει από διάφορα στάδια διανόησης και σκέψης. Κάτι όχι κακό ούτε αθέμιτο.
Δεν έχω και πάρα πολλά να πω, αναγνώστη μου. Άλλωστε τι να σου πω ; Πρέπει πάντα να έχουμε κάτι να λέμε ; Πρέπει πάντα να έχουμε κάτι να κάνουμε ; Αυτό που πρέπει είναι να προοδεύουμε, να εξελισσόμαστε, και να μεταβάλλουμε τον εαυτό μας σε κάτι καλύτερο, προσαρμοστικότερο και βολικότερο.
ΥΓ. Καλό ταξίδι και καλά να περάσεις
ΥΓ2. Καμιά φορά...
ΥΓ3. http://www.youtube.com/watch?v=ukeRe0cyyv8
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου