Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Καλή εβδομάδα

Έρχεται κουραστική εβδομάδα. Ξέρω πως η ανούσια αυτή ανάρτηση δεν έχει καμία χρησιμότητα, αλλά το ξενύχτησα διαβάζοντας τον ''Ρωσοαγγλογάλλο'' στην κριτική έκδοση του Κ.Θ.Δημαρά, χωρίς κανέναν λόγο, παρά για να δω γιατί ο καθηγητής στην σχολή, το πρότεινε ως σύγγραμμα. 
Εν πάση περιπτώσει, ξεκίνησε μια εβδομάδα η οποία θα είναι γεμάτη ασχολίες, έτσι για να γεμίσει το πρόγραμμα και να νιώθει ο γράφοντας ενεργητικός παραμερίζοντας άλλα θέματα, που όπως όλους τους ανθρώπους, έτσι και αυτόν απασχολούν. Θα επανέλθω ελπίζω αύριο βράδυ με καμιά σοβαρότερη ανάρτηση.

Πάρε τη σημερινή ανάρτηση σαν να θέλω να σε κρατήσω στο ρελαντί αναγνώστη μου, για να μη μου φύγεις..


ΥΓ. Ήμουν και θα'μαι πάντα εδώ. Κι όσο ζω θα τραγουδώ
ΥΓ2. Πάνο, αδερφέ, καλό ταξίδι
ΥΓ3. Γιαγιά Ράμπο, καλό ταξίδι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου