Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Ο αιώνας της διαστροφής

Κρύο. Έτσι μπράβο! Αυτό είναι χειμώνας. Τα πράγματα δεν πάνε καλά για κανέναν, όμως τουλάχιστον η ευτυχία του χειμώνα δεν κρύβεται. Δε θα καθυστερήσω πολύ το σημερινό θέμα με φανφάρες αυτοβιογραφικού τύπου.
Ζούμε στην καρδιά της διαστροφής. Ο αιώνας της διαστροφής είναι αυτός που διανύουμε και δε δέχομαι κανέναν άλλον χαρακτηρισμό για την εποχή μας. Η διαστροφή αυτή μπορεί να παρουσιαστεί παντού. Σε οποιαδήποτε μορφή και έκφραση. Από την κοινωνία, στην οικονομία και από τις ανθρώπινες σχέσεις ως την τέχνη. Η ορθή καλλιτεχνική έκφραση οφείλει αν σέβεται τον εαυτό της, να ακολουθεί τις τάσεις της εποχής, αλλά όχι τις προφανείς. Η τάση και η μόδα έχουν τεράστια διαφορά. Η τάση είναι στο κλίμα, στον αέρα, είναι αυτό που οσμίζεσαι να υπάρχει, ενώ η μόδα είναι αυτό που ακολουθούν όλοι.

Η διαστροφή απηχεί στα: (μτφ.) α) η αλλοίωση προς τη χειρότερη κατάσταση, η πνευματική ή ηθική διαφθορά, β) (συνεκδ.) η αισχρότητα  ή (φυσ.) η παραμόρφωση ή (κοινωνιολ.) διαστροφές, οι διάφορες εκτροπές από τη φυσιολογική ψυχοπνευματική κατάσταση στις οποίες υποπίπτουν οι άνθρωποι προκειμένου να ικανοποιήσουν τις σεξουαλικές τους ορμές και τα ένστικτά τους.

Όπως και να το δει λοιπόν κανείς είμαστε η γενιά του μίσους. Οι πολίτες του κόσμου της διαφθοράς και της διαστροφής. ''Και τι να κάνω εγώ ;'' Θα ρωτήσεις. Θα σου απαντήσω, πολύ απλά, "να προσαρμοστείς και να το απολαύσεις". Η κατάπτωση αυτή θα σε κάνει μόνο σοφότερο και πιο εγκρατή. Κακή περίοδος για να απογοητεύεσαι από οτιδήποτε. Επίλεξε έναν λόγο να σε απογοητεύει και να σε ρίχνει, και από κει και πέρα, αφέσου στον κατήφορο.
Αν το καλοσκεφτείς, στα πλαίσια αυτής της περίεργης εποχής, ξεχωρίζει όχι αυτός που κοπιάζει ανεβαίνοντας, αλλά αυτός που κάνει την καλύτερη ελεύθερη πτώση. Η πολυπλοκότητα πέθανε. Σε κάθε έκφρασή της. Δυστυχώς, γιατί ο γράφων ήταν, είναι και θα είναι λάτρης της. Θα μπορούσε να πει πως δεν υπάρχει η λέξη ''παρελθόν'' αλλά η φράση ''το τώρα του τότε''. Τέλος πάντων. Πέρασε η ώρα και καλύτερα να γίνει η προσγείωση στο κρεβάτι, γιατί έρχεται ένα 9ωρο μάθημα αύριο και πολύ τρέξιμο στο λεκανοπέδιο Αττικής.

ΥΓ. Boυτώ τα χέρια μου στο κρύο, αγγίζω το ξυράφι, λίγο λίγο στάζει αίμα και μου φαίνεται αστείο. Κοίτα οι σταγόνες σχηματίζουν ζωγραφιές. Περήφανος που έχω φλέβες καλλιτεχνικές.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου