Έφτασε η ώρα. Πάει το 2012 και έρχεται το 2013. Επιβιώσαμε άλλον έναν χρόνο ο οποίος πέρασε πιο γρήγορα από τον καθένα. Πότε μπήκε, πότε βγήκε (βγαίνει).
Απροσδιόριστο έτος. Η γεύση που αφήνει στο στόμα εξίσου απροσδιόριστη. Γλυκιά σε μεγάλο βαθμό, ίσως η πιο γλυκιά ως τώρα. Πικρή στον μεγαλύτερο βαθμό. Ισοσταθμίζονται ; Αλληλοεξουδετερώνονται ; Δεν ξέρω. Διορθώνονται ; Οχι. Οι δύο γεύσεις αυτές θα συμπληρώνουν το ανατολίτικο πιάτο του 2012 που θα αποτελέσει σημείο καμπής για τα επόμενα χρόνια ως την επόμενη μεγάλη ανατροπή.
Στο έτος αυτό θα μπορούσα να πω πως έμαθα βασικά πράγματα για τη ζωή, και αναθεώρησα σε πολλά που ήμουν κάθετος. Έμαθα να αντιμετωπίζω καταστάσεις με πολλαπλούς τρόπους και να βιώνω τα όριά μου σε πολλούς τομείς, συνειδητοποιώντας πως πάντα υπάρχει το παραπάνω και το παρακάτω. Δεν ξέρω συνολικά αν έγινα καλύτερος άνθρωπος το 2012, ξέρω όμως πως όσο ο άνθρωπος μεγαλώνει, μόνο να πάρει μπορεί. Το αν θα δώσει είναι επιλογή του, και πιστεύω (Άγιε μου Βασίλη), πως έδωσα κάτι φέτος και εγώ στα άτομα που αγαπάω, ακόμα και στα άτομα που δεν ήμουν και τόσο κοντά.
Δεν ξέρω αν αξίζω κάποιο δώρο, γιατί στη ζυγαριά πάντα θα βλέπω τα αρνητικά πιο πάνω από τα θετικά, και αυτό έγκειται στην ιδιοσυγκρασία του ατόμου. Πάντως, αν αξίζω, ξέρεις τι σου ζητάω.
Δε θα σε παρεξηγήσω Άγιε αν δεν το φέρεις, γιατί οι τάρανδοί σου κουβαλάνε πολλά για να τραβήξουν αυτό που θέλω εγώ. Δεν έχει όγκο, αλλά είναι βαρύ για ευχή. Εν πάση περιπτώσει όμως, αν προσπαθήσεις έστω, θα σε ευχαριστήσω θερμά.
Εύχομαι σε όλους να μπει ευτυχισμένα το 2013. Μεγαλώνουμε όλοι, και ελπίζω να είναι προς όφελός μας αυτό.
Υγεία, καλά μυαλά, και επιτυχίες σε όλους τους τομείς.
Το Ξεκούρδιστο Λεμόνι, βιώνει για πρώτη φορά αλλαγή έτους και υπόσχεται να συνεχίζει να μοιράζεται ο,τι μοιράζεται για πολλές αλλαγές ακόμα.
Καλή Χρονιά.
ΥΓ.http://www.youtube.com/watch?v=bW04d-v6UBM
Απροσδιόριστο έτος. Η γεύση που αφήνει στο στόμα εξίσου απροσδιόριστη. Γλυκιά σε μεγάλο βαθμό, ίσως η πιο γλυκιά ως τώρα. Πικρή στον μεγαλύτερο βαθμό. Ισοσταθμίζονται ; Αλληλοεξουδετερώνονται ; Δεν ξέρω. Διορθώνονται ; Οχι. Οι δύο γεύσεις αυτές θα συμπληρώνουν το ανατολίτικο πιάτο του 2012 που θα αποτελέσει σημείο καμπής για τα επόμενα χρόνια ως την επόμενη μεγάλη ανατροπή.
Στο έτος αυτό θα μπορούσα να πω πως έμαθα βασικά πράγματα για τη ζωή, και αναθεώρησα σε πολλά που ήμουν κάθετος. Έμαθα να αντιμετωπίζω καταστάσεις με πολλαπλούς τρόπους και να βιώνω τα όριά μου σε πολλούς τομείς, συνειδητοποιώντας πως πάντα υπάρχει το παραπάνω και το παρακάτω. Δεν ξέρω συνολικά αν έγινα καλύτερος άνθρωπος το 2012, ξέρω όμως πως όσο ο άνθρωπος μεγαλώνει, μόνο να πάρει μπορεί. Το αν θα δώσει είναι επιλογή του, και πιστεύω (Άγιε μου Βασίλη), πως έδωσα κάτι φέτος και εγώ στα άτομα που αγαπάω, ακόμα και στα άτομα που δεν ήμουν και τόσο κοντά.
Δεν ξέρω αν αξίζω κάποιο δώρο, γιατί στη ζυγαριά πάντα θα βλέπω τα αρνητικά πιο πάνω από τα θετικά, και αυτό έγκειται στην ιδιοσυγκρασία του ατόμου. Πάντως, αν αξίζω, ξέρεις τι σου ζητάω.
Δε θα σε παρεξηγήσω Άγιε αν δεν το φέρεις, γιατί οι τάρανδοί σου κουβαλάνε πολλά για να τραβήξουν αυτό που θέλω εγώ. Δεν έχει όγκο, αλλά είναι βαρύ για ευχή. Εν πάση περιπτώσει όμως, αν προσπαθήσεις έστω, θα σε ευχαριστήσω θερμά.
Εύχομαι σε όλους να μπει ευτυχισμένα το 2013. Μεγαλώνουμε όλοι, και ελπίζω να είναι προς όφελός μας αυτό.
Υγεία, καλά μυαλά, και επιτυχίες σε όλους τους τομείς.
Το Ξεκούρδιστο Λεμόνι, βιώνει για πρώτη φορά αλλαγή έτους και υπόσχεται να συνεχίζει να μοιράζεται ο,τι μοιράζεται για πολλές αλλαγές ακόμα.
Καλή Χρονιά.
ΥΓ.http://www.youtube.com/watch?v=bW04d-v6UBM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου