Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Αταξία

Κενό. Άδειασμα. Εκεί που νομίζεις πως έχεις μια υποτυπώδη τάξη, όλα αρχίζουν πάλι και στροβιλίζονται και δημιουργείται ένας ανεμοστρόβιλος που σου αφήνει όλες τις υποθέσεις σου ανακατεμένες.
Το χειρότερο δε, είναι να σε αδειάζει η ίδια η υπόθεση, και να σε αφήνει με αναπάντητα ερωτήματα. Ερωτήματα που μένουν αναπάντητα, όμως μπορούν να απαντηθούν κάτι που δεν είναι όμως στο χέρι σου. Και εκεί είναι το σημείο στο οποίο αρχίζεις και αναρωτιέσαι τι δεν έχεις κάνει σωστά. Βέβαια, επειδή έχεις γνώση του τι συμβαίνει γύρω σου, καταλαβαίνεις μεν τα λάθη σου, από την άλλη δε, σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να εξηγήσεις το γεγονός πως ο ανεμοστρόβιλος περιοδικά εμφανίζεται σαν να θέλει να σου δώσει σημάδια.

Χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου και δεν έχεις κάπου να κρατηθείς. Πέφτεις και πέφτεις και πέφτεις και τελικά ενώ πρέπει να περνάει η ζωή σου από μπροστά σου, δεν περνάει τίποτα.

ΥΓ. Χρόνια πολλά σε Νίκους και Νικολέτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου