Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Καλοκαίρι 2012

Δε θα το ονόμαζα χόμπι παρά ευχάριστη συνήθεια να φωτογραφίζω ο,τι να'ναι αρκετές φορές χωρίς κανένα νόημα.















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου