Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Τέλος καλό...

Τις τελευταίες μέρες το blog αντιμετώπισε ένα πρόβλημα. Στις προτεινόμενες σελίδες βρίσκεται μια εν ονόματι karderines.gr. Αποτελεί σελίδα την οποία επισκέπτομαι συχνά και έτσι έκανα μνεία της εδώ. Λόγω κακού λογισμικού που κάποιος εισήγαγε στην σελίδα είχε αυτό σαν αποτέλεσμα να πέσει η εν λόγω σελίδα και παράλληλα να μπλοκάρουν όλοι οι browsers καθετί που έχει σχέση με αυτήν. ΄
Έτσι και το blog έμεινε κάποιες μέρες κλειστό. Η παρούσα ανάρτηση γίνεται ώστε να ενημερώσω όλους τους αναγνώστες πως αυτά περί κακόβουλου λογισμικού το οποίο ίσως να έχει εγκατασταθεί στους υπολογιστές σας δεν ισχύει καθώς εγώ θα ήμουν ο πρώτος που θα είχα επηρεαστεί όντας καθημερινά και στο karderines.gr όσο και στο Λεμόνι.

Συνεχίζουμε δυνατά. Αύγουστος. Έστω και ετεροχρονισμένα καλό μήνα και καλές διακοπές σε όσους φεύγουν για την καλοκαιρινή τους σιέστα.

Επομένως. Όλα καλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου