Επιστροφή λοιπόν από το γραφικό Αγκίστρι. Μπορώ να πω πως ήταν αρκετά όμορφα. Το συστήνω ανεπιφύλακτα ως μια κοντινή στην Αθήνα και φτηνή επιλογή. Παρακάτω ακολουθούν κάποιες λίγες φωτογραφίες. Δεν είναι και οι πλέον αντιπροσωπευτικές, απλά μπορείτε να πάρετε μια γεύση από το νησάκι αυτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου