Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Πιτσιρίκια

Θα αναφερθώ στο φλέγον ζήτημα των ημερών. Πέρα από το όντως φλέγον που είναι οι σειρήνες του πολέμου σε Τουρκία, Συρία και λοιπές χώρες άπλυτων, σκούρων Μωαμεθανών, κλασσικά κατευθυνόμενων από τους φιλειρηνιστές και δημοκράτες Δυτικούς. Θα αναφερθώ λοιπόν, στον αποκλεισμό Παπαχρήστου.
Το χρονικό είναι γνωστό. Η ανάρτηση στο twitter, ήταν ένα retweet από κάποιον, με ένα σκωπτικό αστείο από αυτά που κυκλοφορούν και έλεγε. "Τώρα τα κουνούπια από το Δυτικό Νείλο, θα τρώνε ντόπιο πράγμα με τόσους μαύρους που έχει η Αθήνα".
Αναρωτιέμαι λοιπόν, σύντομα, τα εξής:
-Το 2000 όταν ο Κεντέρης, πρεζομένος ή μη, αυτό δε μας νοιάζει, στο Σίδνεϊ μας έκανε εθνικά υπερήφανους κερδίζοντας με ανοιχτά χέρια, κυκλοφορούσε το : "Γιατί κέρδισε ο Κεντέρης ; Γιατί τον κυνηγούσαν 7 μαύροι ". Αυτό τότε ήταν αστείο. Ε βέβαια. Είναι αστείο και για ευαίσθητους ανθρωπιστές αριστερούς γιατί εκθειάζεται το μέγεθος του μορίου των έγχρωμων συμπαθειών τους.
-Το σκωπτικό αυτό σχόλιο-αστείο, απεικονίζει μια κατάσταση η οποία όντως είναι παθογενής και ισχύει. Χωρίς κανέναν ρατσισμό, ο καθένας θα καταλάβαινε πως όλη η πόλη των Αθηνών μαζί με τα προάστια και τον Πειραιά έχει γεμίσει αλλοδαπούς και μέσα σε αυτούς βρίσκονται και πολυάριθμοι Αφρικανοί. Επομένως το σκώμμα αυτό είναι μια έντεχνη παρατήρηση.
-Σκέφτηκε κανείς ότι η Βούλα ίσως να ήθελε να θίξει την κατάσταση από την πλευρά του κράτους και  όχι ρατσιστικά όπως έσπευσαν όλοι οι αριστεριστές να κατηγορήσουν; Επίσης δεν μπορεί ο ελαχίστως νοήμων άνθρωπος να παρατηρήσει πως ενώ οι Έλληνες πεινάνε, υπάρχουν ακόμα άτομα τα οποία ξεσκίζονται για να προασπίσουν τα συμφέροντα των παρανόμως εισαχθέντων στην χώρα μας αλλοδαπών; (Τονίζω το "παράνομως". Οι νόμιμοι, καλώς υπάρχουν. Εφόσον φορολογούνται, και δουλεύουν και είναι νόμιμα εδώ, τα παιδιά τους θα είναι Ελληνάκια για μένα).
-Ακόμα, δεν σκέπτονται όλοι αυτοί πως η συμμετοχή αυτή ίσως μας έκανε υπερήφανους φέρνοντας μετάλλιο ;
-Αν η Παπαχρήστου ήταν αθλήτρια άλλου συλλόγου και όχι της ΑΕΚ θα της συμπεριφερόταν έτσι η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή ;
-Τέλος, αν το πάμε από την μεριά των θιγμένων -μέσω των προστατών τους- μαύρων. Θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα, όπως είπε και ένας φίλος. Τελικά τι θέλουν ; Νιώθουν να βάλλονται από παντού. Οκ. Σε αυτό θα συμφωνήσω. Όμως από την άλλη τι θέλουν ; Όταν τους λέμε μαύρους είναι ρατσιστικό, το έγχρωμος είναι ρατσιστικό, το σκούρος είναι ρατσιστικό και λοιπά. Μήπως θέλουν να τους λέμε λευκούς ; Μήπως θέλουν να τους λέμε άσπρους ; *

*Αν και λίγη αξία έχει αυτή η παράγραφος γιατί όπως διευκρίνισα, αυτοί κανένα θέμα δεν έχουν. Είναι άνετοι και χαμογελαστοί παρά το HIV και την Ηπατίτιδα που κουβαλάνε. Την οργή τους -που δεν υπάρχει-, την εκφράζουν παρόλ' αυτά αριστεριστές και αριστεροί bloggers. Κάποιοι Πιτσιρίκοι (και στο όνομα και στο μυαλό και στην συμπεριφορά και στην γραφή και σε όλα τους) που γράφουν στην Αυγή, το blog τους είναι σχεδιασμένο άριστα από εταιρία κατασκευής ιστοσελίδων, και είναι τίγκα στη διαφήμιση, και σαν να μην φτάνει αυτό, στα πλαίσια της άπειρης ελληνικής Δημοκρατίας τοποθετούνται επί παντός επιστητού.
Όχι ότι είναι κακό να εκφέρει κανείς γνώμη, αλλά όχι να προκαλεί το κοινωνικό αίσθημα και να εισηγείται την αποπομπή μιας αθλήτριας από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ποιος κοινός θνητός έχει την αξίωση να καταγγέλει τέτοια θέματα, και να γίνεται και πραγματικότητα η επιθυμία του; Σίγουρα όχι κάποιος σαν εμένα. Ή αλλους bloggers. Συν τοις άλλοις, γίνονται και εθνικοί ήρωες και σχολιαστές ποικίλης ύλης. Σαφώς, δε λογοκρίνονται για την ξύλινη και άσχημη γλώσσα τους, γιατί η νομική κάλυψη από το κόμμα είναι εξίσου άπειρη όσο το εμπαθές τους ύφος.

ΥΓ. Η Παπαχρήστου θα αποκλειστεί. Για ρατσιστική λεκτική επίθεση. Αν έλεγε ότι οι Έλληνες είναι τεμπέληδες και λαμόγια και όλα τα άλλα κοσμητικά επίθετα θα τιμωρούταν ;
ΥΓ2. Για να μην βγω και δογματικός, ναι, λάθος της να μην προφυλάξει τον εαυτό της. Αυτά στην Ελλάδα είναι ευαίσθητα, άρα όταν κυνηγάς το όνειρό σου, φυλάξου από τα όρνια που πάντα κοιτάνε να κατασπαράξουν όποιον κάνει κάτι παραπάνω στη ζωή του.
ΥΓ3. Για να μην κατηγορηθώ για ρατσισμό επαναλαμβάνω πως δεν θεωρώ καν ρατσιστικό το σχόλιό της, παρά μια απεικόνιση της πραγματικότητας. Το πως βλέπω εγώ την πραγματικότητα αυτή θα το σχολιάσω άλλη φορά.
ΥΓ4. Πιτσιρίκια και λοιπά παπαγαλάκια bloggers της Κουμουνδούρου, το να είσαι blogger, είναι ευλογία. Να παρεμβαίνεις ανώνυμα και να έχεις κάτι να πεις. Αλλά όχι για το συμφέρον κανενός κερατά. Για την πάρτη σου και τα πιστεύω σου.
ΥΓ5. "Αν δεν κάνεις θυσίες για τις Ιδέες σου, ή εσύ δεν αξίζεις ή οι Ιδέες σου"- Έζρα Πάουντ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου