Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Κλειστόν

Εξεταστική τέλος. Λαβωμένος ο γράφων από μια επίπονη εξεταστική περίοδο η οποία καρποφόρησε μεν, ήτνα αρκετά κουραστική δε. Ειδικά μέσα στη ζέστη, τόσο το διάβασμα όσο και οι μετακινήσεις στο κέντρο της πόλης ήταν κάτι το τραγικό. Κι όταν λέω τραγικό το εννοώ.

Καλό καλοκαίρι αναγνώστη, ως είθισται να λένε όλοι. Πάει και ο γράφων να ξεκουραστεί λίγο για να επιστρέψει δριμύς για ένα ξένοιαστο και ακόμα πιο ξεκούραστο (ελπίζει) καλοκαίρι στην Αθήνα.


Το μπλογκ για κάποιες μέρες θα είναι 


Photobucket




Δεν νομίζω να σου λείψω τόσο αναγνώστη μου. Μπορεί όμως και ναι. Ποιος ξέρει ; Η σχέση μας άλλωστε είναι αμφίδρομη. Όπως και να έχει να περνάς καλά και να έχεις δεκατέσσερα μάτια και ισάριθμα αφτιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου