Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Κουτσά

Διάβασμα, διάβασμα, διάβασμα. Τίποτα ιδιαίτερο. Το Λεμόνι υπολειτουργεί λίγο αλλά θα επανέλθει. Η εξεταστική ξεκίνησε φουριόζα και άντε να την προλάβεις. Ο γράφων θα την παλέψει, το θέμα όμως είναι το τι τρέχει στο παρασκήνιο...

Καλό μήνα, και καλό κουράγιο στους συμπάσχοντες. Θα γίνονται αναρτήσεις ίσως με μικρότερη συχνότητα. Ίσως και με την ίδια. Είπαμε.. Πάντα το παρασκήνιο των γεγονότων είναι αυτό που πονάει..

ΥΓ. Φλεβάρης κουτσός, εμείς αρτιμελείς (;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου