Μικρόβιο κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Θανατηφόρο μικρόβιο που μας οδηγεί όλους στον αφανισμό. Και ραγδαία μάλιστα. Όχι, δεν πρόκειται για κάποιον ρετροϊο. Για κάποια θανατηφόρα ασθένεια, ή για κάποια μεταδοτική νόσο που κολλάμε από τον αέρα. Πρόκειται για τον θάνατο του αυτονόητου.
Πέθανε το αυτονόητο, και του κάναμε και τα σαράντα.
Τίποτα πλέον δεν υφίσταται ως αξίωμα, ως σταθερή γνώση, ως κάτι έστω που να έχει τη βαρύτητα της "μη-εξήγησης". Κάποτε μπορούσες να μιλήσεις για παραδεδεγμένες αλήθειες. Κάποτε μπορούσες να μιλήσεις για παραδεδεγμένα αξιώματα και νόμους που κανείς ποτέ δε θα όρθωνε το ανάστημά του απέναντί τους. Σαφώς και οι ατάκες αυτές ίσως να είναι ερειστικές. Γιατί να μη σηκώνεις το ανάστημά σου στα δεδομένα ; Αυτό έγινε πράγματι, την περίοδο του διαφωτισμού. Όταν αμφισβητήθηκαν όλα και τα πάντα έφτασαν στην εκκοσμίκευση. Όμως υπήρχε ένα αρχέγονο ένδοξο παρελθόν το οποίο έχριζε αμφισβήτησης για την πρόοδο.
Πλέον είμαστε όλοι μέσα στη δίνη της εξέλιξης. Εξέλιξη.. Δε μας ενδιαφέρει αν είναι προς το καλό ή το κακό. Αν είναι πρόοδος ή αν είναι ύφεση. Μας νοιάζει απλά να αφήσουμε τα πράγματα να εξελιχθούν όπως θέλουν αυτά. Κι έτσι πεθαίνει το λογικό και το αυτονόητο. Κι έτσι γεννιούνται blogs σαν αυτό που κάθονται και αναλύουν τα αυτονόητα. Πραγματικά πολλές φορές, αναγνώστη μου, έχω σκεφτεί πως διατηρώ ένα μπλογκ καθαρά για τον προσωπικό μου εγωισμό και για να ξεθυμαίνω σε έναν πλαστό σάκο του μποξ, αφού δεν μπορώ να τον έχω στο δωμάτιό μου.
Από την άλλη σκέφτομαι πως επιτελώ λειτούργημα, καθώς δίνω το προνόμιο σε κάποιον που δεν με ξέρει να βλέπει έστω επιφανειακά τη σκιαγράφηση μιας τυπικής "αυτονόητης" ζωής, αναλυμένης εκ των έσω.
Το αυτονόητο πέθανε.. Η ιστορία θα τα κρίνει όλα
ΥΓ. Ξεπεράσαμε τις 30000 προβολές. Πραγματικά εντυπωσιακό. Το ΞεκούρδιστοΛεμόνι ευχαριστεί εκ βαθέων.
ΥΓ2. http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=PqZmJ7RGAP4&feature=endscreen
Πέθανε το αυτονόητο, και του κάναμε και τα σαράντα.
Τίποτα πλέον δεν υφίσταται ως αξίωμα, ως σταθερή γνώση, ως κάτι έστω που να έχει τη βαρύτητα της "μη-εξήγησης". Κάποτε μπορούσες να μιλήσεις για παραδεδεγμένες αλήθειες. Κάποτε μπορούσες να μιλήσεις για παραδεδεγμένα αξιώματα και νόμους που κανείς ποτέ δε θα όρθωνε το ανάστημά του απέναντί τους. Σαφώς και οι ατάκες αυτές ίσως να είναι ερειστικές. Γιατί να μη σηκώνεις το ανάστημά σου στα δεδομένα ; Αυτό έγινε πράγματι, την περίοδο του διαφωτισμού. Όταν αμφισβητήθηκαν όλα και τα πάντα έφτασαν στην εκκοσμίκευση. Όμως υπήρχε ένα αρχέγονο ένδοξο παρελθόν το οποίο έχριζε αμφισβήτησης για την πρόοδο.
Πλέον είμαστε όλοι μέσα στη δίνη της εξέλιξης. Εξέλιξη.. Δε μας ενδιαφέρει αν είναι προς το καλό ή το κακό. Αν είναι πρόοδος ή αν είναι ύφεση. Μας νοιάζει απλά να αφήσουμε τα πράγματα να εξελιχθούν όπως θέλουν αυτά. Κι έτσι πεθαίνει το λογικό και το αυτονόητο. Κι έτσι γεννιούνται blogs σαν αυτό που κάθονται και αναλύουν τα αυτονόητα. Πραγματικά πολλές φορές, αναγνώστη μου, έχω σκεφτεί πως διατηρώ ένα μπλογκ καθαρά για τον προσωπικό μου εγωισμό και για να ξεθυμαίνω σε έναν πλαστό σάκο του μποξ, αφού δεν μπορώ να τον έχω στο δωμάτιό μου.
Από την άλλη σκέφτομαι πως επιτελώ λειτούργημα, καθώς δίνω το προνόμιο σε κάποιον που δεν με ξέρει να βλέπει έστω επιφανειακά τη σκιαγράφηση μιας τυπικής "αυτονόητης" ζωής, αναλυμένης εκ των έσω.
Το αυτονόητο πέθανε.. Η ιστορία θα τα κρίνει όλα
ΥΓ. Ξεπεράσαμε τις 30000 προβολές. Πραγματικά εντυπωσιακό. Το ΞεκούρδιστοΛεμόνι ευχαριστεί εκ βαθέων.
ΥΓ2. http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=PqZmJ7RGAP4&feature=endscreen
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου