Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

1995

Είναι αυτό το συναίσθημα που εκεί που αιωρείσαι  πέφτεις και πέφτεις και πέφτεις και πέφτεις, περνάς από σύννεφα, βρέχεσαι, σε χτυπάνε αστραπές, τα αφτιά σου μπουκώνουν, ματώνουν μύτες και μάτια, μπαίνεις στην ατμόσφαιρα, χτυπάς σε μεταναστευτικά σμήνη πτηνών, σε αετούς, παρακάτω σε δεκαοχτούρες, σπουργίτια..

Ώσπου εκεί που τα πέρασες όλα και παραμένεις τουλάχιστον ζωντανός βρίσκεις το έδαφος.

---^----^----^-----^----^--^--^--^-^________________________

Και πεθαίνεις.

Σημασία δεν έχει η πτώση αλλά η προσγείωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου