Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Πέρασμα

Αποδιοργάνωση. Αλλάζουν οι ώρες που κοιμάσαι, που ξυπνάς. Αλλάζουν οι συνήθειές σου. Αλλάζει το πρόγραμμά σου και συνάμα αλλάζεις ολόκληρος, εσύ ο ίδιος. Χάνεις το μυαλό σου, ξεχνάς τα βασικά καθημερινά σου, και στρέφεσαι σε άλλα, τα οποία είτε δε σου αρμόζουν ή απλά δε θες να κάνεις. Η απουσία αισιόδοξης προοπτικής σε όλο αυτό εξακολουθεί να κάνει την κατάσταση άσχημη. Πολύ απλά, πρέπει να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου.
Έπειτα από αυτή τη σύντομη εισαγωγή, η οποία σκιαγραφεί τις τελευταίες ημέρες συνολικά, περνάω σε πιο απτά, καθημερινά πράγματα. Τριάντα βαθμοί Κελσίου στην Αθήνα, απότομη αλλαγή θερμοκρασίας, κάτι που πυροδοτεί ως αλυσιδωτή αντίδραση πολλά πράγματα. Ξεκινά μια μακρά περίοδος ζέστης, η οποία δεν αρέσει ιδιαίτερα στον γράφοντα, ο οποίος δυσφορεί τα μάλα σε τέτοιες συνθήκες. Η ανάγκη για δροσιά, ή ακόμα και ψύχος, γίνεται επιτατική, καθώς η ζέστη λειτουργεί άσχημα ψυχοσωματικά σε βαθμό τέτοιο, που να ανήκει στις αιτίες της κατάστασης της πρώτης παραγράφου.
Συνεχίζω στα μελλούμενα, τα οποία αφορούν το Πάσχα, ξεκάθαρα. Κλείσανε σχολεία και σχολές, πάρθηκαν οι άδειες των τυχερών που έχουν δουλειά και εν γένει βρισκόμαστε σε κλίμα διακοπών του Πάσχα. Ανούσιες διακοπές δεδομένου πως για τους φοιτητές η εξεταστική είναι πολύ κοντά, και για τους υπόλοιπους, η θερμοκρασιακή κατάσταση δίνει την εντύπωση πως το εναπομείναν χρονικό διάστημα ως την καλοκαιρινή τους άδεια, θα είναι δυσβάστακτο και δύσκολα διαχειρίσιμο. Παρόλ' αυτά, ίσως το μόνο θετικό είναι πως, η παύση αυτή ίσως να λειτουργήσει ευεργετικά για αυτούς που ανήκουν στην φάση της πρώτης παραγράφου, και θα ήθελαν να κάνουν μια ανασυγκρότηση.

Πραγματικά δυσάρεστο συναίσθημα το να είναι σε αταξία η ζωή σου. Καιρός για ριζικές αλλαγές και στροφή πως χαλιναγωγημένες καταστάσεις. Τέρμα το "όσα έρθουν κι όσα πάνε". Η αταξία συνεπάγεται δυσμενών καταστάσεων. Και πρέπει να αποφευχθεί προτού να είναι αργά.

ΥΓ. Αύριο ελπίζω, πιο συγκροτημένος
ΥΓ2. Καλό ταξίδι σε όσους ταξιδέψουν για τα μέρη τους
ΥΓ3. Κουράγιο σε όσους μείναν μόνους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου