Παρακμή. Η αντίθετη οδός της ακμής. Γιατί το αντίθετο κάποιου ονόματος να είναι απαραίτητα αρνητικό. Το δεξί-αριστερό ζεύγος έχει αξιολογική διαφορά ; Τίποτα δεν είναι από μόνο του κακό ή καλό. Δίκαιο ή άδικο. Ο χειρισμός από τον ίδιο τον άνθρωπο καθορίζει τελικά την ποιότητα κάθε πράγματος. Σύντομη ανάρτηση αν και γράφτηκε προ αυτής ένα τεράστιο κατεβατό το οποίο θα δημοσιευθεί τελικά άλλη φορά. Σύντομη, όχι λόγω απώλειας όρεξης ή χρόνου. Απλά η πείρα που αποκτάται από μια εμπειρία, απλά καταγράφεται. Εκδηλώνεται και καταγράφεται. Οι φανφάρες είναι περιττές απλά και μόνο για να ικανοποιήσουν τον πόθο και τον οίστρο του γράφοντα.
Ψάχνουνε μέρες να μου βρούνε σφυγμό
Τον έχω στρίψει σε τσιγάρο μεγάλο
Χωρίς καπνό
ΥΓ. Θέλω τη μέρα που θα φύγεις, απ'το πρωί να μου γελάς, κι όταν την πόρτα θα ανοίγεις να είναι σαν να με αγαπάς.
Ψάχνουνε μέρες να μου βρούνε σφυγμό
Τον έχω στρίψει σε τσιγάρο μεγάλο
Χωρίς καπνό
ΥΓ. Θέλω τη μέρα που θα φύγεις, απ'το πρωί να μου γελάς, κι όταν την πόρτα θα ανοίγεις να είναι σαν να με αγαπάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου