Δύο εκλογικές αναμετρήσεις μετά από τρία χρόνια οικονομικής κρίσης. Τα ελληνικά νοικοκυριά άρχισαν εδώ και μήνες να παίρνουν την κάτω βόλτα. Οι δουλειές λιγοστεύουν και αυτές που υπάρχουν μπαίνουν ολοένα και περισσότερο στον χορό των περικοπών.
Πολυάριθμα σκάνδαλα προέκυψαν ανά περιόδους. Και είδε το πανελλήνιο πως υπαίτιοι γι΄αυτά ήταν οι άμεσα εμπλεκόμενοι στις κυβερνήσεις του δικομματισμού από τη Μεταπολίτευση και μετά. Είδε το πανελλήνιο επίσης, πως ένας κομματικός μηχανισμός, υποτίμησε τα εκατομμύρια Ελλήνων και οδήγησε την χώρα χωρίς πρώτα να την ρωτήσει στον μηχανισμό οικονομικής στήριξης. Το γνωστό Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου δηλαδή, στην πλάτη του ελληνικού λαού. Τα σενάρια ακόμα και στην μετριοπαθέστερη μορφή τους παρέμεναν για μήνες δυσβάσταχτα για την τσέπη και την ψυχολογία του λαού, κάτι που όπως θα ήταν αναμενόμενο, θα ωθούσε τους νοήμονες ανθρώπους σε μια γενικευμένη αντίδραση. Έφτασε τότε η ώρα του Μεσοπρόθεσμου προγράμματος και οι Αγανακτισμένοι Έλληνες έδωσαν το παρόν μπροστά από τη Βουλή. Κανένα αποτέλεσμα.
Τελευταία λύση "για να τους ρίξουμε" όπως έλεγαν όλοι οι Έλληνες. Οι εκλογές. Φτάσανε λοιπόν. Το διακύβευμα σημαντικότατο για την πορεία του κράτους. Κι όμως. Αποχή σε επίπεδα που ξεπερνούσαν κάθε προηγούμενο. Και περίπου 50% στα μεγάλα κόμματα. Κι όμως ναι. Η επαρχία που δεν παθαίνει ποτέ τίποτα ; Τα γερόντια ; Το κλασσικό ελληνικό κομματόσκυλο ; Οι φοιτητικές παρατάξεις που τα παίρνουν για να φτιάχνουν στρατό ; Δεν ξέρω. Πάντως δεν τους τιμώρησες. Και η άνοδος του Συ.Ριζ.Α δεν μου λέει τίποτα. Συναισθηματική ψήφος στην αριστερά. Όπως γίνεται πάντα. Κι αντί να μας νοιάζουν αυτά και αν προσπαθούμε να κάνουμε καλύτερο τον ηλίθιο διπλανό μας που παίρνει εσφαλμένες αποφάσεις κρατώντας και την τύχη μας στην ψήφο του (μια αναπηρία της Δημοκρατίας μέσα στις πολλές) στεκόμαστε στις μικροπολιτικές κόντρες, και σε αυτά που όπως σοφά λέει ο Δημοσθένης, θα λέγαμε σύγχρονα, "άρτος και θεάματα".
Μας νοιάζει η άνοδος της Χρυσής Αυγής, και όχι οι ανυπολόγιστοι φόνοι στο κέντρο της Αθήνας κατά βάση από λαθρομετανάστες, οι ληστείες, οι βιασμοί, η γκετοποίηση του ιστορικού κέντρου της πρωτεύουσας και η ανεπάρκεια της Ελληνικής Αστυνομίας
Μας νοιάζει αν ο πουλημένος Κουβέλης θα συνεργαστεί, λες και δεν ξέραμε οτι είναι ένας καιροσκόπος παλαιός πολιτικός, που απλά θέλησε να βγει στο προσκήνιο.
Μας νοιάζει η Καννέλη και ο Κασιδιάρης και η Δούρου.
Παρόλ' αυτά επειδή είμαστε άξιοι της μοίρας μας, δεν μας νοιάζει η τεράστια αποχή, η προσκόλληση στα μεγάλα κόμματα, τα "όχι" του ορφανού του Στάλιν, της Αλέκας, ο ΓΑΠ, ο Ρουσόπουλος, ο Άκης, ο Κωστάκης ο Καραμανλής, η SIEMENS, ο Σημίτης, ο Λαλιώτης, ο Πάγκαλος, ο Παπακωνσταντίνου, ο Βουλγαράκης και εκατομμύρια άλλα πράγματα.
Ξεχνάς Έλληνα. Ξεχνάς. Μείνε κολλημένος στο τι λέει ο κάθε λαϊκιστής Λαζόπουλος, και η Καννέλη. Μείνε στο χαζοκούτι, και στο Μega που λειτουργεί ως το δικομματικό όργανο επικοινωνίας. Μείνε στα ρουσφέτια αγράμματε και άχρηστε επαρχιώτη που δεν σε νοιάζει καν τι γίνεται πέρα από την μπύρα σου και το χωράφι σου. Μείνετε εκεί. Έχει ο Θεός.
Ο Ήλιος όμως είναι ένας, και η Γη πολύ μικρή για να μας χωρέσει όλους.
Ο κάθε λαός έχει την κυβέρνηση που του αρμόζει. Όσο θα ασχολείστε με αυτά που σας δίνουν να ασχολείστε οι μισθοί σας θα γίνονται όλο και πιο στρογγυλεμένοι προς τα κάτω. Και όταν αναγνώστη μου θα τους δω να βάζουν τα χέρια στην τσέπη και να πιάνουν τις κάλτσες, τότε θα δεις πως θα το χαρώ.
ΥΓ. http://www.youtube.com/watch?v=NMeuMFjKFME
Πολυάριθμα σκάνδαλα προέκυψαν ανά περιόδους. Και είδε το πανελλήνιο πως υπαίτιοι γι΄αυτά ήταν οι άμεσα εμπλεκόμενοι στις κυβερνήσεις του δικομματισμού από τη Μεταπολίτευση και μετά. Είδε το πανελλήνιο επίσης, πως ένας κομματικός μηχανισμός, υποτίμησε τα εκατομμύρια Ελλήνων και οδήγησε την χώρα χωρίς πρώτα να την ρωτήσει στον μηχανισμό οικονομικής στήριξης. Το γνωστό Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου δηλαδή, στην πλάτη του ελληνικού λαού. Τα σενάρια ακόμα και στην μετριοπαθέστερη μορφή τους παρέμεναν για μήνες δυσβάσταχτα για την τσέπη και την ψυχολογία του λαού, κάτι που όπως θα ήταν αναμενόμενο, θα ωθούσε τους νοήμονες ανθρώπους σε μια γενικευμένη αντίδραση. Έφτασε τότε η ώρα του Μεσοπρόθεσμου προγράμματος και οι Αγανακτισμένοι Έλληνες έδωσαν το παρόν μπροστά από τη Βουλή. Κανένα αποτέλεσμα.
Τελευταία λύση "για να τους ρίξουμε" όπως έλεγαν όλοι οι Έλληνες. Οι εκλογές. Φτάσανε λοιπόν. Το διακύβευμα σημαντικότατο για την πορεία του κράτους. Κι όμως. Αποχή σε επίπεδα που ξεπερνούσαν κάθε προηγούμενο. Και περίπου 50% στα μεγάλα κόμματα. Κι όμως ναι. Η επαρχία που δεν παθαίνει ποτέ τίποτα ; Τα γερόντια ; Το κλασσικό ελληνικό κομματόσκυλο ; Οι φοιτητικές παρατάξεις που τα παίρνουν για να φτιάχνουν στρατό ; Δεν ξέρω. Πάντως δεν τους τιμώρησες. Και η άνοδος του Συ.Ριζ.Α δεν μου λέει τίποτα. Συναισθηματική ψήφος στην αριστερά. Όπως γίνεται πάντα. Κι αντί να μας νοιάζουν αυτά και αν προσπαθούμε να κάνουμε καλύτερο τον ηλίθιο διπλανό μας που παίρνει εσφαλμένες αποφάσεις κρατώντας και την τύχη μας στην ψήφο του (μια αναπηρία της Δημοκρατίας μέσα στις πολλές) στεκόμαστε στις μικροπολιτικές κόντρες, και σε αυτά που όπως σοφά λέει ο Δημοσθένης, θα λέγαμε σύγχρονα, "άρτος και θεάματα".
Μας νοιάζει η άνοδος της Χρυσής Αυγής, και όχι οι ανυπολόγιστοι φόνοι στο κέντρο της Αθήνας κατά βάση από λαθρομετανάστες, οι ληστείες, οι βιασμοί, η γκετοποίηση του ιστορικού κέντρου της πρωτεύουσας και η ανεπάρκεια της Ελληνικής Αστυνομίας
Μας νοιάζει αν ο πουλημένος Κουβέλης θα συνεργαστεί, λες και δεν ξέραμε οτι είναι ένας καιροσκόπος παλαιός πολιτικός, που απλά θέλησε να βγει στο προσκήνιο.
Μας νοιάζει η Καννέλη και ο Κασιδιάρης και η Δούρου.
Παρόλ' αυτά επειδή είμαστε άξιοι της μοίρας μας, δεν μας νοιάζει η τεράστια αποχή, η προσκόλληση στα μεγάλα κόμματα, τα "όχι" του ορφανού του Στάλιν, της Αλέκας, ο ΓΑΠ, ο Ρουσόπουλος, ο Άκης, ο Κωστάκης ο Καραμανλής, η SIEMENS, ο Σημίτης, ο Λαλιώτης, ο Πάγκαλος, ο Παπακωνσταντίνου, ο Βουλγαράκης και εκατομμύρια άλλα πράγματα.
Ξεχνάς Έλληνα. Ξεχνάς. Μείνε κολλημένος στο τι λέει ο κάθε λαϊκιστής Λαζόπουλος, και η Καννέλη. Μείνε στο χαζοκούτι, και στο Μega που λειτουργεί ως το δικομματικό όργανο επικοινωνίας. Μείνε στα ρουσφέτια αγράμματε και άχρηστε επαρχιώτη που δεν σε νοιάζει καν τι γίνεται πέρα από την μπύρα σου και το χωράφι σου. Μείνετε εκεί. Έχει ο Θεός.
Ο Ήλιος όμως είναι ένας, και η Γη πολύ μικρή για να μας χωρέσει όλους.
Ο κάθε λαός έχει την κυβέρνηση που του αρμόζει. Όσο θα ασχολείστε με αυτά που σας δίνουν να ασχολείστε οι μισθοί σας θα γίνονται όλο και πιο στρογγυλεμένοι προς τα κάτω. Και όταν αναγνώστη μου θα τους δω να βάζουν τα χέρια στην τσέπη και να πιάνουν τις κάλτσες, τότε θα δεις πως θα το χαρώ.
ΥΓ. http://www.youtube.com/watch?v=NMeuMFjKFME
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου