Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

To κάλεσμα

Ετεροχρονισμένα πολύ, κάποια πράγματα σε κάνουν να νιώθεις όλο και μεγαλύτερη συγκίνηση. Το πόσο η τέχνη μπορεί να σε συντροφεύσει και γιατί όχι να γίνει το δεκανίκι σου για να συνεχίζεις σε δύσκολες στιγμές της ζωής σου..

-ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ-

Το ημερολόγιο έδειχνε Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2002.
Εκείνο το βράδυ, στην πόλη της Καλαμάτας, τα πρώτα λεπτά, στα πρώτα βήματα επί σκηνής, τα βλέματα συναντιόντουσαν μέσα από τα "μάτια της τίγρης".

"Καλησπέρα, είμαστε οι ΒηταΠείς, Δεύτε Λάβετε Στυλ."

Από εκείνο το βράδυ, περάσανε δέκα ολόκληρα χρόνια.
Η Τριλογία, το Άκυρον, η Συνάντηση, το Εύφλεκτον και το Βάπτισμα Πυρός, είναι οι
λόγοι που μας οδήγησαν στο να συναντηθούμε, σε Ροντέο, ΑΝclub και Κύτταρο,FUZZ,Block33 και Stage, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Πρέβεζα, Γιάννενα, Βέροια και Κρήτη... Στα ακουστικά σου, στα ηχεία σου, στα κάτω σου και στα πάνω σου.
Ακόμα και από χιλιόμετρα μακριά, τόσο κοντά σου.

Αφήσαμε τη μουσική μας σε κοινή θέα, δωρεάν, για να μπορείς να τη βρείς ΕΣΥ... και ΕΣΥ...και ΕΣΥ...
Και την βρήκες και πιό μετά την υποστήριξες, με την παρουσία σου, με την φωνή σου και την συμμετοχή σου.

Αυτή την φορά, η ομάδα θα παίξει σε γήπεδο.Γιορτάζουμε και θέλουμε να είσαι μαζί μας σε αυτο.Διάδωσε το παντού.

Δεν έχει σημασία το πότε μας άκουσες πρώτη φορά, δεν παίζει ρόλο το πόσο σε βοήθησε και το πότε σε συντρόφευσε τελευταία, αν το νιώθεις όπως εμείς όμως, οφείλεις να είσαι εκεί.

10 Χρόνια ΒΗΤΑΠΕΙΣ.
10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.

Είμαστε πολλοί.
-23-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου