Και έφτασε η άνοιξη. Μπήκε ημερολογιακά αν και ο καιρός δε λέει να αλλάξει. Αλλάζει ο άνθρωπος όμως και βλέπει τα πράγματα αλλιώς. Γιατί του το επιβάλει η εποχή ενδεχομένως ή επειδή η κοινωνική σύμβαση λέει πως η άνοιξη και το καλοκαίρι πρέπει να σε κάνει χαρούμενο στα όρια του χαζού.
Παρόλ'αυτά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί πως η άνοιξη είναι ο οργασμός της φύσης. Όλα βρίσκουν το δρόμο τους και μπαίνουν στο καλούπι της αναπαραγωγής. Μιας αναπαραγωγής που θα δημιουργήσει εκ νέου ζωή και θα δώσει νέο χρώμα σε μια φύση που έχει κάνει τον κύκλο της. Το πρώτο λουλούδι που θα σημάνει την άνοιξη θα είναι η πρώτη πηγή για γύρη στις μέλισσες και η πρώτη αναπαραγωγική διαδικασία επικονίασης. Και το γαϊτανάκι θα ξετυλιχτεί όπως πρέπει!
Μέσα σε αυτό το κλίμα καλούμαστε όλοι να πάρουμε αποφάσεις ανανέωσης του εαυτού μας. Η διστακτικότητα δεν είναι υγιής σύμμαχος. Είναι ίσως ένας τρόπος να σκέφτεσαι κάτι παραπάνω όμως η υπερβολικοί δισταγμοί οδηγούν στη στασιμότητα!
Το "πάμε παρακάτω" είναι εύκολο αρκεί στη σκακιέρα της ζωής σου να είναι πάντα προνοητικός και σκεπτικός. Οι βεβιασμένες κινήσεις δεν ωφέλησαν κανέναν. Οι σοφές κινήσεις, οι κατασταλαγμένες, είναι αυτές που τελικά θα σε οδηγήσουν στο επόμενο στενό της ζωής σου. Η απαισιοδοξία είναι ο κυριότερος σύμμαχος σε αυτόν τον αγώνα! Η αρετή που θα σε βοηθήσει σκεπτόμενος το χειρότερο ενδεχόμενο, να προβαίνεις στις ορθότερες επιλογές. Σε επιλογές που θα σε πάνε μπροστά σαν άτομο. Δε θα ανεβάσουν το στατους σου, αλλά θα ανεβάσουν το επίπεδο που κανείς δε βλέπει, και που κρύβεις κάτω από τη μάσκα που σου χάρισε απλόχερα μια κοινωνία που απλά πέφτει αέναα.
ΥΓ. Πάμε μπροστά. Μόνο μπροστά. Πάντα μπροστά. Στην πρώτη γραμμή πα-ντου.
ΥΓ2. http://www.youtube.com/watch?v=Ny4izkgnX_k
Παρόλ'αυτά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί πως η άνοιξη είναι ο οργασμός της φύσης. Όλα βρίσκουν το δρόμο τους και μπαίνουν στο καλούπι της αναπαραγωγής. Μιας αναπαραγωγής που θα δημιουργήσει εκ νέου ζωή και θα δώσει νέο χρώμα σε μια φύση που έχει κάνει τον κύκλο της. Το πρώτο λουλούδι που θα σημάνει την άνοιξη θα είναι η πρώτη πηγή για γύρη στις μέλισσες και η πρώτη αναπαραγωγική διαδικασία επικονίασης. Και το γαϊτανάκι θα ξετυλιχτεί όπως πρέπει!
Μέσα σε αυτό το κλίμα καλούμαστε όλοι να πάρουμε αποφάσεις ανανέωσης του εαυτού μας. Η διστακτικότητα δεν είναι υγιής σύμμαχος. Είναι ίσως ένας τρόπος να σκέφτεσαι κάτι παραπάνω όμως η υπερβολικοί δισταγμοί οδηγούν στη στασιμότητα!
Το "πάμε παρακάτω" είναι εύκολο αρκεί στη σκακιέρα της ζωής σου να είναι πάντα προνοητικός και σκεπτικός. Οι βεβιασμένες κινήσεις δεν ωφέλησαν κανέναν. Οι σοφές κινήσεις, οι κατασταλαγμένες, είναι αυτές που τελικά θα σε οδηγήσουν στο επόμενο στενό της ζωής σου. Η απαισιοδοξία είναι ο κυριότερος σύμμαχος σε αυτόν τον αγώνα! Η αρετή που θα σε βοηθήσει σκεπτόμενος το χειρότερο ενδεχόμενο, να προβαίνεις στις ορθότερες επιλογές. Σε επιλογές που θα σε πάνε μπροστά σαν άτομο. Δε θα ανεβάσουν το στατους σου, αλλά θα ανεβάσουν το επίπεδο που κανείς δε βλέπει, και που κρύβεις κάτω από τη μάσκα που σου χάρισε απλόχερα μια κοινωνία που απλά πέφτει αέναα.
ΥΓ. Πάμε μπροστά. Μόνο μπροστά. Πάντα μπροστά. Στην πρώτη γραμμή πα-ντου.
ΥΓ2. http://www.youtube.com/watch?v=Ny4izkgnX_k
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου