Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Digea

Κατάρρευση. Σταδιακή κατάρρευση. Το γιατί είναι άγνωστο. Ίσως είναι ο καιρός, ίσως είναι κάποιο μεταβατικό στάδιο, ίσως απλά να είναι κάποια κούραση. Κούραση όμως από τι ; Από μια σχολή που ανοιγοκλείνει λόγω καταλήψεων ; Και μεταβατικό στάδιο από τι σε τι ; Δεν έχω ιδέα.
Ίσως απλά ο κατακριτέος από τον παρόν blog ύπνος να είναι απαραίτητος σε λίγο μεγαλύτερες δόσεις. Το σώμα καταρρέει και δυστυχώς, όσο κι αν έχεις συμβιβαστεί στην ιδέα πως δεν έχεις πρόβλημα με οποιαδήποτε φθορά, είναι δύσκολο να την αντιμετωπίσεις μόνος σου. Πρέπει οπωσδήποτε να την κοιμήσεις για λίγο, γιατί η αυτοσυντήρησή σου σε βάζει στον ίδιο δρόμο. Ενδεχομένως να είναι μια ευκαιρία να δώσεις λίγη σημασία σε εσένα και να καλύψεις το κενό των γύρω σου. Όχι ότι επιζητάς τη σημασία. Απλά όλοι έχουν την ανάγκη της επιβεβαίωσης. Αν αυτό δεν έρχεται ή δεν σου αρκεί (συμβαίνει σε κάθε δυο ψυχές), τότε θα επιμεληθείς εσύ γι'αυτό.
Δώσε σημασία σε σένα. Δώσε σημασία στο σώμα σου, και στην εσωτερική σου υγεία που δεν έχει να κάνει με συκώτια και στομάχια αλλά με φαιά ουσία και άυλη ύλη που κυκλοφορεί στις ενεργειακές οδούς σου. Αφιέρωσε λίγο χρόνο στο να ακούς την καρδιά σου ή την πέψη σου, κλείσε τα μάτια σου και διαλογίσου σε σημείο που να μπορείς να βγαίνεις από το σώμα σου. Η υγεία του πνεύμονά σου είναι μια άμεση συνάρτηση της υγείας του εγκεφάλου σου και των ιδεών σου.

Αν στρώσεις τον χαρακτήρα σου, πέρα από το κρεβάτι σου, σίγουρα θα βρεις άκρη σε πολλά από αυτά που σε απασχολούν.

ΥΓ. Εμπρός για νέες εποχές. Με αλλόκοτο χαρακτήρα.
ΥΓ2. Ζάλη, μούδιασμα, χαμένος δρόμος.
ΥΓ3. http://www.youtube.com/watch?v=9ru7G0Tmh_E

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου