Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Σενάρια

Εβδομάδα καινούρια. Τελική ευθεία πριν την κρίση του εξαμήνου. Κοινώς την εξεταστική του Φεβρουαρίου, όπως είθισται να τη λένε. Κόκκινα μάτια από το τσιγάρο, το ποτό που τείνει να γίνει καθημερινή συνήθεια και τις αμέτρητες ώρες μπροστά στον υπολογιστή και στα τετράδια με τις σημειώσεις. Κούραση στα τρένα και αναμονή των εξελίξεων για την ελληνική καθημερινότητα που βάλλεται πλέον από τρομοκρατικά χτυπήματα. Προσωπική επιδίωξη είναι να περάσει η κουραστική περίοδος των εξετάσεων. Έπειτα οι προσδοκίες ανανεώνονται. Περιμένεις μια Καθαρή Δευτέρα, μια 25η Μαρτίου, ένα Πάσχα. Είσαι ήρεμος και επικεντρώνεσαι σε πράγματα πέραν της σχολής. Ψάχνεις για μια δουλειά, κάνεις άλλες δραστηριότητες. Αρκεί να μη σε πνίγει η αβεβαιότητα. Η αβεβαιότητα της ύπαρξής σου. Το σήμερα είμαι αύριο δεν είμαι. Βέβαια αν είσαι συμβιβασμένος το θάνατο δεν έχεις τέτοια θέματα.

 Τώρα όσον αφορά τα γεγονότα των τελευταίων ημερών. Απόπειρες ανθρωποκτονίας σε βάρος πολιτικών και δημοσιογράφων. Ρουκέτα στη Νέα Δημοκρατία και σαμποτάζ σε κρατικούς μηχανισμούς. Έκρηξη στο Mall και απόπειρα έκρηξης στο Καραϊσκάκη Και αναρωτιέμαι σαν αρδ και εγώ φτιάχνοντας σενάρια, τι μπορεί να ισχύει.

 Σενάριο 1: Τρομοκρατικές οργανώσεις στέλνουν μηνύματα, και θέλουν πάση θυσία να κάνουν κάτι δραστικό, γι' αυτό και δεν ντρέπονται να υπάρξουν και νεκροί. Γι' αυτό η βόμβα στο Μall τόσο φάτσα φόρα, γι' αυτό στα γραφεία της ΝΔ επιθέσεις, γι' αυτό στο Καραΐσκάκη προειδοποίηση για έκρηξη κλπ. Η κυβέρνηση το καταλαβαίνει και κλείνει μετρό, τρένα κλπ.

 Σενάριο 2: Άνοδος ΣΥ.ΡΙΖ.Α στις δημοσκοπήσεις Μια πολιτική ανωμαλία ρίχνει την κυβέρνηση Ας το παίξουμε στη ΝΔ κατά της τρομοκρατίας των κουκουλοφόρων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α και ας βγούμε ζημιωμένοι και κακομοίρηδες Στέλνουμε παρακρατικούς, κάνουν αυτά τα σικέ χτυπήματα Για να αποπροσανατολίσουμε τον κόσμο και να τον κάνουμε να πιστέψει πως πρόκειται για τρομοκράτες κλείνουμε και τους σταθμούς προληπτικά και όλα καλά. Και ανεβαίνουμε στις δημοσκοπήσεις ως διώκτες της τρομοκρατίας.

 ΥΓ. Διαλέγεις και παίρνεις. Ίσως είναι κάπου στη μέση η αλήθεια.
ΥΓ2. Μην το σκέφτεσαι. Δε θα τη μάθεις ποτέ.
ΥΓ3. Τα πράγματα στη ζωή είναι πολύ απλά. Αρκεί τελικά να βρίσκεις την εύκολη λύση. Η συνειδητή χρήση των κωδικών δε σε καθιστά κακό άνθρωπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου