Αναγνώστη μου τον τελευταίο καιρό πιέζομαι ποικιλοτρόπως. Η ταινία "Οι ζωές των άλλων" ενσαρκώνεται σε μια νοσηρή φουτουριστική πραγματικότητα, που οδηγεί ολοταχώς στην παράνοια.
Συγκυρίες όπως έναρξη εξεταστικής, έναρξη αναπαραγωγικής περιόδου στα πτηνά και γενικότερα η επικείμενη είσοδος του οίστρου της άνοιξης με κράτησε μακριά από το πληκτρολόγιο.
Θα επιστρέψω οσονούπω δριμύτατος.
Αντίληψη, ζύγισμα με το μάτι.
ΥΓ. Αξίζει να πεθαίνεις για ένα λάθος.
Συγκυρίες όπως έναρξη εξεταστικής, έναρξη αναπαραγωγικής περιόδου στα πτηνά και γενικότερα η επικείμενη είσοδος του οίστρου της άνοιξης με κράτησε μακριά από το πληκτρολόγιο.
Θα επιστρέψω οσονούπω δριμύτατος.
Αντίληψη, ζύγισμα με το μάτι.
ΥΓ. Αξίζει να πεθαίνεις για ένα λάθος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου