Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Σάββατο

Αναγνώστη, καιρό είχα να σε προσφωνήσω έτσι, ελπίζω να είσαι καλά παρά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζεις καθημερινά. Και είμαι σίγουρος γι'αυτό καθώς οι απεργιακές κινητοποιήσεις κάνανε ήδη αισθητή την εμφάνισή τους. Φαντάζομαι λοιπόν, πως σε οποιαδήποτε φάση κι αν βρίσκεσαι κάπως σε πιάνει και εσένα αυτό το κύμα και φέρνει τα πάνω κάτω στη ζωή σου. 
Είναι Σάββατο. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μα πόσο καιρό έχω να βιώσω την έννοια Σάββατο. Να ξυπνήσω και να πω "Σάββατο είναι σήμερα. Χαλάρωσε." Το οξύμωρο της ιστορίας είναι πως αυτήν την περίοδο είναι περίεργα για τον γράφοντα, γιατί περιμένω να αρχίσω δουλειά. Περιμένω να αρχίσει η σχολή, περιμένω να λυθεί η απεργία για να δώσω το τελευταίο μάθημα που χρωστώ. Και γενικότερα είμαι σε μια ράθυμη αναμονή που δεν με κουράζει, όμως μικρές καθημερινές υποχρεώσεις, εν όψει της έναρξης μιας γεμάτης -ομολογουμένως- χρονιάς, με υτποχρεώνουν να βλέπω το σ/κ σαν το φως στο τούνελ.
Τίποτα δεν συγκρίνεται με την Κυριακή. Η Κυριακή είναι η ωραιότερη μέρα της εβδομάδας. Κι ας δουλεύεις την επόμενη μέρα. Κι ας έχεις πρωινό ξύπνημα. Το Σάββατο είναι το παυσίπονο του κάθε πονεμένου. Ξυπνάει όποτε γουστάρει, κοιμάται όποτε γουστάρει, και κάνει ο,τι γουστάρει. Η Κυριακή όμως είναι η μέρα που δεν κουνιέται τίποτα. Δεν θες βγεις από το σπίτι σου, παρά να κάτσεις και να απολαύσεις την αποδέσμευσή σου από έννοιες και υποχρεώσεις. Δεν είναι τυχαίο πως και ο Θεός, επέλεξε την Κυριακή για να ξεκουραστεί και εμείς να τον δοξάζουμε. 
Εν πάση περιπτώσει όμως. Σήμερα είναι Σάββατο. Δεν ξέρω πως θα το περάσω και αυτό στην τελική αποφασίζεται/κανονίζεται πολύ αργότερα. Όμως νιώθω πως θα περάσει σαν όλα τα άλλα. Κι ας ήταν τόσο ιδιαίτερο για να κάτσω να αφιερώσω ώρα από τη ζωή μου, και να αναρτήσω στο μπλογκ μου γι'αυτό. Βέβαια, όλα κρίνονται εκ των υστέρων. Επομένως, θα δούμε...


ΥΓ. Είναι ωραίο να εκτιμά κάποιος τον κόπο και την ανάγκη κάποιου άλλου.
ΥΓ2. Σε ευχαριστώ. Και καταλαβαίνω...
ΥΓ3. Τα κομμάτια του παζλ θα ενωθούν. Σιγά σιγά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου