Ήσυχοι παλμοί μέσα στην καρδιά της πόλης
Οι δείκτες στο ρολόι δείξανε πέντε μόλις
Ο χρόνος πάγωσε σαν φωτογραφία
Σήμερα υπάρχω, αύριο απορία.
Σκληροί καιροί κι εμείς στα ίδια πάλι ντέρτια
Άνθρωποι σφιχτά τη μπουνιά και ψηλά τα χέρια
Στοχεύω το φεγγάρι έτσι ώστε αν αποτύχω να βρεθώ κάπου ανάμεσα σε σύννεφα κι αστέρια.
ΥΓ. Ζούμε σε μια καλοστημένη από Κάποιον φάρσα.
ΥΓ2. Ένα αστείο χαζό...
ΥΓ3. Ναι, καλό Φθινόπωρο. Η φθίνουσα πορεία των ψυχών. Η σήψη των ασθενικών σωμάτων. Η διαφθορά των σπλάχνων αυτού του ζώου που αποφασίσαμε να λέμε άνθρωπο. (με οποιαδήποτε ετυμολογική-γλωσσολογική προσέγγιση της λέξης)
ΥΓ4.- Που είναι ο πάτος ; -Κοίτα πάνω. Να τος!
ΥΓ5. Όπως είπε ένας φίλος κάποτε. "Ταξιδεύω συνέχεια"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου