Υπάρχουν οι άνθρωποι που θέλουν τη ζωή τους σε μια ρουτίνα, που να μην παρεκκλίνει καθόλου και είναι και κάποιοι που πραγματικά επιλέγουν η ζωή τους να μην καθορίζεται από τίποτα. Ο καθένας υποστηρίζει τη θέση του με επιχειρήματα που δικαιολογούν τη στάση του. Οι μεν θεωρούν πως η ζωή τους βρίσκεται σε καλούπια, όμως τα έχουν όλα υπό έλεγχο. Οι δε θεωρούν πως τα καλούπια αυτά τους στερούν τη ζωή, άρα η άναρχη καθημερινότητα τους οδηγεί σε ένα πρότυπο ζωής που τους καλύπτει ως προς την "επανάσταση" που θέλουν να προάγουν.
Προσωπικά, πιστεύω πως τα πάντα είναι πρόγραμμα. Όσο βάρβαρο κι αν ακούγεται η ζωή σου οφείλει να έχει μια ρουτίνα την οποία παρόλ' αυτά θα προσαρμόζεις εσύ. Και επομένως, θα δίνεις την απαραίτητη ένταση που θέλεις, όποτε τη θέλεις, και αν τη θέλεις. Η παρουσία μιας ρουτίνας απαλλάσσει τον άνθρωπο από την ανιαρή πραγματικότητα της ελευθερίας. Η ανεμελιά ενός καλοκαιριού μπορεί να παρέχει τη δυνατότητα για ξεκούραση όμως, από ένα σημείο και μετά καταντά μια ανιαρή παθογενής κατάσταση, κατά τη διάρκεια της οποίας η παντελής έλλειψη κάποιας συστηματικής ασχολίας ,μπορεί να οδηγήσει το μυαλό ενός σώφρονος -κατά τα φαινόμενα- ατόμου στην πλήρη παραφροσύνη. Αντιθέτως, το πρόγραμμα θέτει τις σωματικές λειτουργίες σε μια νόρμα, η οποία δε διαταράσσεται, και ως εκ τούτου το μυαλό ανασαίνει δουλεύοντας καθαρά, χωρίς να επηρεάζεται από εξωγενείς παράγοντες που μπορεί να παρακωλύσουν τη διεκπεραίωση μιας οποιασδήποτε εργασίας. Συν τοις άλλοις, ένα πρόγραμμα όχι και τόσο ευέλικτο, δίνει τη δυνατότητα να γίνεται ξεσκαρτάρισμα σε καθετί ευτελές, και να επιλέγουμε για την ψυχαγωγία μας ή την χαλάρωσή μας, κάτι το οποίο αναβαθμίζει σταδιακά την ποιότητα της ζωής μας.
Η καθημερινότητα είναι ένα σύστημα. Το σύστημα αυτό πρέπει να διοικείται ολοκληρωτικά. Η αναρχία στη ζωή είναι κάτι που μαθηματικά θα οδηγήσει στην καταστροφή. Το ανεξέλεγκτο και το ιλιγγιώδες είναι έννοιες που ο μετρημένος άνθρωπος δεν εφαρμόζει στη ζωή του, αλλά τις επιλέγει όποτε αυτός θέλει και όχι όποτε του το επιτάσσει η κοινωνία.
ΥΓ. Ξεκινάνε οι Σχολές. Ξεκινάνε και οι Εγγραφές. Συγχαρητήρια σε αυτούς που κάνουνε το φοιτητικό τους ξεκίνημα. Καλό κουράγιο και καλή σταδιοδρομία σε αυτούς που δεν πέτυχαν και θα επιλέξουν κάποια άλλη οδό.
ΥΓ2. "Όχι να βρεις λεφτά ρε. Να κάνεις λεφτά."
ΥΓ3.http://www.youtube.com/watch?v=Co63sm3lgKM
Προσωπικά, πιστεύω πως τα πάντα είναι πρόγραμμα. Όσο βάρβαρο κι αν ακούγεται η ζωή σου οφείλει να έχει μια ρουτίνα την οποία παρόλ' αυτά θα προσαρμόζεις εσύ. Και επομένως, θα δίνεις την απαραίτητη ένταση που θέλεις, όποτε τη θέλεις, και αν τη θέλεις. Η παρουσία μιας ρουτίνας απαλλάσσει τον άνθρωπο από την ανιαρή πραγματικότητα της ελευθερίας. Η ανεμελιά ενός καλοκαιριού μπορεί να παρέχει τη δυνατότητα για ξεκούραση όμως, από ένα σημείο και μετά καταντά μια ανιαρή παθογενής κατάσταση, κατά τη διάρκεια της οποίας η παντελής έλλειψη κάποιας συστηματικής ασχολίας ,μπορεί να οδηγήσει το μυαλό ενός σώφρονος -κατά τα φαινόμενα- ατόμου στην πλήρη παραφροσύνη. Αντιθέτως, το πρόγραμμα θέτει τις σωματικές λειτουργίες σε μια νόρμα, η οποία δε διαταράσσεται, και ως εκ τούτου το μυαλό ανασαίνει δουλεύοντας καθαρά, χωρίς να επηρεάζεται από εξωγενείς παράγοντες που μπορεί να παρακωλύσουν τη διεκπεραίωση μιας οποιασδήποτε εργασίας. Συν τοις άλλοις, ένα πρόγραμμα όχι και τόσο ευέλικτο, δίνει τη δυνατότητα να γίνεται ξεσκαρτάρισμα σε καθετί ευτελές, και να επιλέγουμε για την ψυχαγωγία μας ή την χαλάρωσή μας, κάτι το οποίο αναβαθμίζει σταδιακά την ποιότητα της ζωής μας.
Η καθημερινότητα είναι ένα σύστημα. Το σύστημα αυτό πρέπει να διοικείται ολοκληρωτικά. Η αναρχία στη ζωή είναι κάτι που μαθηματικά θα οδηγήσει στην καταστροφή. Το ανεξέλεγκτο και το ιλιγγιώδες είναι έννοιες που ο μετρημένος άνθρωπος δεν εφαρμόζει στη ζωή του, αλλά τις επιλέγει όποτε αυτός θέλει και όχι όποτε του το επιτάσσει η κοινωνία.
ΥΓ. Ξεκινάνε οι Σχολές. Ξεκινάνε και οι Εγγραφές. Συγχαρητήρια σε αυτούς που κάνουνε το φοιτητικό τους ξεκίνημα. Καλό κουράγιο και καλή σταδιοδρομία σε αυτούς που δεν πέτυχαν και θα επιλέξουν κάποια άλλη οδό.
ΥΓ2. "Όχι να βρεις λεφτά ρε. Να κάνεις λεφτά."
ΥΓ3.http://www.youtube.com/watch?v=Co63sm3lgKM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου