Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

24.09.2012

Δεν έχω όρεξη σήμερα. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως μπήκε για τα καλά αυτός ο αλλοπρόσαλλος Σεπτέμβρης,  με τους ακανόνιστους καιρούς, που δεν με τρελαίνει. Θέλω σταθερά πράγματα ρε παιδί μου. Όχι μετέωρες καταστάσεις που δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. Ίσως λίγο υπερβολικό αυτό όσον αφορά τον καιρό αλλά εμένα με ενοχλεί να φασκιώνομαι σαν το Θείο Βρέφος και να στάζω σαν μπουγελωμένο γυμνασιόπαιδο από τον ιδρώτα.
Δε λειτουργεί τίποτα σε αυτήν την χώρα αρκεί να έχει να κάνει με είσπραξη. Όταν είναι να σου φάνε φράγκα τότε οι ηέλτρονικές πλατφόρμες δουλεύουν άριστα. Από την αντίπερα όχθη, όταν πρόκειται να παραχθεί μια υπηρεσία στους πολίτες της χώρας αυτής, τότε τα πάντα δυσλειτουργούν σε τέτοιο βαθμό που σκέφτεσαι να σηκωθείς να φύγεις από δω.
Αφορμή για τα γράφω αυτά είναι το Πάσο, το Δελτίο Ειδικού Εισιτηρίου αλλιώς, που ζήτημα να έχει καταθέσει έστω ένας φοιτητής, προπτυχιακός, ή μεταπτυχιακός, διδακτορικός, ή μέλος της Γραμματείας, έστω και μια αίτηση.


ΥΓ. http://www.youtube.com/watch?v=4-BvM_YToqY
ΥΓ2. Όλη η ζωή μας ένα film noir.
ΥΓ3. Άντε πάλι τα ίδια.


Photobucket

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου