Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

...

-H μοναξιά έχει την τάση να θεωρείται αρνητική μέσα στο πλαίσιο της κοινωνίας. Εγώ νομίζω ότι αυτοί που είναι μοναχικοί είναι οι πρώτοι άνθρωποι που ανήκουν στην ανθρωπότητα. Οι άλλοι ασχολούνται με τις παρέες τους. Εμένα η παρέα μου είναι η ανθρωπότητα. Άρα αν αυτό το βλέπετε σαν μοναξιά, επειδή δεν έχω παρέα, είναι μοναξιά.
-Εσείς το βλέπετε όμως σαν θετικό.
-Ναι, γιατί μόνο έτσι παράγουμε πραγματικά ένα έργο. Αλλιώς απλώς δουλεύουμε.

Νικόλαος Λυγερός.
Ο εξυπνότερος Έλληνας στον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου