Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Σφαγεία

Ήρθε και ο Νοέμβριος. Το χειμωνιάτικο σκηνικό δε λέει να εμφανιστεί ακόμα. Η στασιμότητα δεν έχει προηγούμενο. Θλιβερά συμβάντα πλήττουν την καθημερινότητα της χώρας. Η νοσηρή ελληνική πραγματικότητα, υποστηριζόμενη από τυχαία (;) γεγονότα, επιτείνουν τη θέληση ολοένα και περισσότερων νοημόνων όντων, να εγκαταλείψουν μια για πάντα τα αστικά κέντρα, ακόμα και το βατερλό αυτό που ονομάζεται Ελλάς.
Η κοινωνία υφίσταται έναν πόλεμο. Έναν πόλεμο που η ίδια δημιούργησε με τις επιλογές της και την απαράλλακτη νοοτροπία της, καθ'όλη την ύπαρξή της. Όποιος σηκώνει το κεφάλι, του το παίρνουν. Τα πάντα παρακολουθούνται. Οι συστημικοί λακέδες συνεχίζουν να ρουφάνε το αίμα χιλιάδων πολιτών. Η προβοκάτσια είναι πλέον σύνηθες φαινόμενο. Ο τρόμος, διάσπαρτος στους δρόμους, καθιστά ένα ολόκληρο έθνος σε καθεστώς τρομοκρατίας.

Αλλά αυτό αξίζει στον Έλληνα. Όταν βάλλεσαι, σηκώνεις ανάστημα. Γιατί βάλλεσαι όμως ; Αυτό είναι το πρώτο που πρέπει να αναρωτηθείς. Βάλλεσαι Έλληνα γιατί είσαι καλοπερασάκιας. Είσαι απαιτητικός όταν είναι να πάρεις, αλλά συνδικαλίζεσαι όταν είναι να δώσεις. Είσαι θετικός στο να κάνεις κακό στο σύνολο, εξυψώνοντας το εγώ σου, είσαι αρνητικός όμως στο να κάνεις μια θυσία για να πάει μπροστά ο τόπος σου. Είσαι χαιρέκακος, και προτιμάς να είσαι πρώτος στο χωριό, παρά δεύτερος στην πόλη. Σε τρώει μια μεγαλομανία που δεν σου αξίζει. Τρελαίνεσαι για μεγαλοπιασίματα, όχι γιατί τα αξίζεις, αλλά για να ικανοποιήσεις την εγωπάθειά σου, και για να επιβεβαιωθείς σε τρίτους, που παρόλ'αυτά δε συμπαθείς και δε σε ενδιαφέρει -κατά τα λεγόμενά σου- τι θα πουν για σένα.

Πέθανε κι ο Φώσκολος. Ο γνήσιος κατήγορος έσπευσε να πετάξει την εξυπνάδα του. Να αναφερθεί στη ''Λάμψη'', στο ''Καλημέρα Ζωή''. Ακόμα και η κινηματογραφική ομάδα της Φιλοσοφικής, σε ανακοίνωσή της, αναφέρθηκε σε 10 γραμμές για τον Νίκο Φώσκολο, υπογραμμίζοντας πως χαρακτηριζόταν από συντηρητισμό, περίεργη έκφραση και στερεότυπους χαρακτήρες. Ένα 'κατηγορώ' από κάθε εξυπνάκια, που όταν έμαθε πως η 'Υπολοχαγός Νατάσα', η 'Κοινωνία ώρα μηδέν' και 'Το χώμα βάφτηκε κόκκινο' αποτελούν έργα του, λούφαξε και υποκλίθηκε στο μεγαλείο του τεράστιου αυτού δημιουργού.

ΥΓ. Ο κύκλος αίματος είναι φαύλος και ανοίγει. Η Κυβερνητική δολοφονική γραμμή, ακολουθείται κατά γράμμα και αποσταθεροποιεί την κοινωνία. Η Δημοκρατία ανήμπορη να αντιδράσει, πεθαίνει. Ο κόσμος μπορεί με τον ατομικό του αγώνα να αντιδράσει. Ζούμε όμως σε κοινωνία τυφλών χειραγωγούμενων αμνών. Τα σφαγεία είναι κοντά. Αν σκεφτεί κανείς, πως οι κυβερνήσεις όλων αυτών των ετών, ήθελαν να δημιουργήσουν αυτό το πλήθος ζόμπι, τότε τουλάχιστον γι'αυτό, μπορούμε να μιλάμε ελεύθερα για success story.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου