Μπήκε ο Ιούλιος. Καλό καλοκαίρι λοιπόν σε όσους ξεμπέρδεψαν από φοιτητικές υποχρεώσεις. Άλλο ένα μακρύ καλοκαίρι, ήρθε, και μαζί του φέρνει ανέμους για καιρούς ανασυγκρότησης. Ξέσπασμα φέτος, δε θα υπάρξει. Μόνο ανασυγκρότηση και τρύπες οι οποίες πρέπει να κλείσουν μια για πάντα. Ολική επαναφορά θα το έλεγε κανείς, και συστηματικότερη ενασχόληση με Όλα. Το όμικρον με κεφαλαίο, γιατί το Όλα περιλαμβάνει τα Πάντα. Το επιστητό, το σύμπαν και γενικά την απειρότητα σε κάθε προέκταση.
Τα κοινά είναι κοινά. Και τα κοινά που έχουν ενδιαφέρον έχουν μέσα τους όχι τη μεσότητα αλλά την ακρότητα. Και τα άκρα είναι extreme. Εμπρός για μια extreme ματιά. Λογική και παρόρμηση όταν ενωθούν δημιουργούν τον εξτρεμισμό. Και όχι χρωματισμένο, δεξιό ή αριστερό. Αυτά είναι μικροπρέπειες. Σε κάθε κατεύθυνση και από κάθε πηγή είναι θεμιτό το extreme. Πρέπει να το επιδιώκουμε όλοι.
Πάντα.
ΥΓ. Καλό -επίσημο- καλοκαίρι
Τα κοινά είναι κοινά. Και τα κοινά που έχουν ενδιαφέρον έχουν μέσα τους όχι τη μεσότητα αλλά την ακρότητα. Και τα άκρα είναι extreme. Εμπρός για μια extreme ματιά. Λογική και παρόρμηση όταν ενωθούν δημιουργούν τον εξτρεμισμό. Και όχι χρωματισμένο, δεξιό ή αριστερό. Αυτά είναι μικροπρέπειες. Σε κάθε κατεύθυνση και από κάθε πηγή είναι θεμιτό το extreme. Πρέπει να το επιδιώκουμε όλοι.
Πάντα.
ΥΓ. Καλό -επίσημο- καλοκαίρι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου