Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Σήμερα είναι Κυριακή

Δε σε ξέχασα αναγνώστη μου. Τι ωραία Κυριακή. Τι όμορφη μέρα. Η αποχή του γράφοντος από το φόρουμ οφείλεται σε υποχρεώσεις λόγω εκθέσεων με τα ωδικά πτηνά που είναι ένα από τα έμφυτα πάθη του. Τελείωσαν οι εκθέσεις αισίως, σε Καλλιθέα και Χαϊδάρι αντίστοιχα, όμως το εκθεσιακό-διαγωνιστικό έτος λήγει μέσα Δεκέμβρη. Γεμάτα λοιπόν τα σαββατοκύριακα, έως και τις 9 του Δεκεμβρίου.
Είναι όμορφο να έχεις ευγενή πάθη. Μέσα σε αυτά μπορώ να συμπεριλάβω οποιοδήποτε πάθος δεν προκαλεί κακό στους γύρω σου. Κατά τη λογική αυτή θα περιλάβω ακόμα το κάπνισμα, εφόσον δεν κάνει άμεσο κακό στον παθητικό καπνιστή (ναι, δε δέχομαι, πως του κάνει κακό, παρά πως απλά τον ενοχλεί). Στα πλαίσια αυτά, τα ευγενή πάθη είναι εκείνα που εξωραΐζουν τον άνθρωπο και τον κάνουν να νιώθει ευλογημένος που μέσα στα όρια που του επιτρέπει η ανθρώπινη φύση του, μπορεί να υπερβαίνει τον εαυτό του, και να προχωράει κάνοντας πάντα βήματα εμπρός και όχι προς τα πίσω, εκτός κι αν είναι ανάγκη, καθώς το μπροστά οδηγεί και σε γκρεμούς!

Θα ήθελα πολύ να ανεβάσω φωτογραφίες τόσο από την έκθεση του ΕΛΚΕ (Ελληνική Λέσχη Καναρινιών Εμφάνισης) όσο και από την έκθεση του ΑΣΚΕ (Αττικός Σύλλογος Καναρινιών Εμφάνισης), όμως η χωρητικότητα του blog είναι σταθερή και αυξάνεται μόνο με πληρωμή κάποιου ποσού, το οποίου δεν βρίσκομαι σε θέση να διαθέσω.

Να έχεις μια όμορφη μέρα, αναγνώστη μου. Βγες μια βόλτα αν έχεις τη δυνατότητα. Περπάτα. Είναι τόσο όμορφος ο Νοέμβρης. Σου το έλεγα.

ΥΓ.http://www.youtube.com/watch?v=b3gPKpap1Pg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου