Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Νωθρά

Αναγνώστη μου, δέχομαι τα παράπονά σου για τον Αύγουστο.Υπήρξα νωθρός. Τόσο επειδή πέρναγα καλά και έβαλα σε δεύτερη μοίρα ασχολίες μου όπως και το παρόν τεφτέρι, αλλά και λόγω φόρτου εργασίας. Ο φόρτος έχει να κάνει με την εξεταστική του Σεπτέμβρη. Δεν είμαι ασυνεπής, απλά όλο και κάτι χρωστάω, επομένως καταθέτω αγώνα ώστε να καλύψω τρύπες.
Θα επανέλθω με νέες αναρτήσεις. Έχω πολλά στο μυαλό μου για τα οποία θέλω να μοιραστώ οπτικές και παρατηρήσεις. Μπαίνει το φθινόπωρο και ομολογουμένως ενθουσιάζομαι τόσο για την σταδιακή ψύχρανση του καιρού, (που δεν την βλέπουμε προς το παρόν λόγω αυτού του κύματος καύσωνα), όσο και για το ότι έρχεται ένας παραγωγικός (θέλω να πιστεύω) χειμώνας στον οποίον, θα μπορώ Θεού θέλοντος να είμαι ολοένα και πιο ενεργός όσον αφορά την υποχρέωση απέναντί σου αναγνώστη μου, δηλαδή στο να ανανεώνω το μπλογκ. Έχω την ανάγκη να είμαι ενεργός. Το μπλογκ αρκετές φορές είναι το έναυσμα της έκφρασης και επεξεργασίας των σκέψεων του γράφοντος και έπειτα, τελειοποιημένες ούσες οι σκέψεις, τίθενται σε εφαρμογή. Και αυτό ισχύει για κάθε μορφή γραπτής έκφρασης. Η επεξεργασία οδηγεί στο καλύτερο αποτέλεσμα. Άλλωστε και ο Εξιπερί είπε πως ο "
"Στόχος χωρίς σχέδιο είναι απλά ένα όνειρο."
Εν πάση περιπτώσει, για να μην κουράζει μια ανάρτηση-απολογία, κλείνω λέγοντας, σαν άλλος Άρνολντ, "I'll be back".

ΥΓ. Καμιά φορά δεν πάνε όλα όπως τα θέλουμε, αλλά εμείς γι'αυτό είμαστε εδώ.
ΥΓ2. Ο λαός στις ρήσεις του είναι αλάνθαστος. Θα το λέω και θα το φωνάζω για πάντα.
ΥΓ3. Άντε να φύγει αυτή η ζέστη. Θέλω Χειμώνα, κρύο, παγωνιά.
ΥΓ4. Για να μαζευόμαστε Αθήνα σιγά σιγά όλοι.
ΥΓ5. Το ξαναλέω. "Ι'll be back"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου