Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Εκείνη η αποφράδα μέρα

Κάπως έτσι τελείωσαν όλα. Το ημερολόγιο της αποφράδας εκείνης μέρας έλεγε 29 Μαΐου 1453.
Διαλυμένη αυτοκρατορία, μισθοφορικό ετερογενές στράτευμα, η Δύση αμέτοχη για άλλη μια φορά. Η ομορφότερη Πόλη του κόσμου, περικυκλωμένη. Μόνο η Πίστη κρατά τους Βυζαντινούς όρθιους. Μια αβλεψία, μια πύλη αφύλακτη, η Πόλη πέφτει, η Αγιά Σοφιά τρέπεται σε τζαμί, ο Σουλτάνος επιβάλλει το νόμο του.

Οι Έλληνες μπορούμε τα ακατόρθωτα. Κι ας πέρασαν τόσα μα τόσα χρόνια. Κι ας έχει αλλάξει τόσο το τοπίο καμιά Ελληνική Καρδιά δε μερεύει με το θέαμα του μιναρέ στον ομορφότερο ναό της γης.
Το πιστεύω.. Πάλι με χρόνια, με καιρούς πάλι δικά μας θα 'ναι. Πρωτεύουσα της Ελλάδας είναι η Βασιλεύουσα. Θα την ξαναπάρουμε Έλληνες. Το πιστεύω..

http://www.youtube.com/watch?v=_P1EGw50yz8&feature=related


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου