Θυμάμαι την χειρότερη μου ανάμνηση σε κάποια άνοιξη
Και κάποια ανάμειξη
Και τη ζωή μου να περνά πάντα αμοντάριστη.
Μα ήταν ευχάριστη.
Κι ήσουν κι εσύ μαζί.
Πήραμε μέσο όρο κάπου 60 χρόνια.
Και τα'χουμε καπνίσει όλα.
Που 'σαι συ ;
Τουλάχιστον δεν αγωνίστηκα για σύνταξη.
Τουλάχιστον δε θα πεθάνουμε από πίεση.
Φέτος θα βάλω την χειρότερή μου αμφίεση
Και θα γελάσω στην πιο σοβαρή σου δήλωση.
ΧΤΠ 2
Αθήνα, 13/1/2014
Και κάποια ανάμειξη
Και τη ζωή μου να περνά πάντα αμοντάριστη.
Μα ήταν ευχάριστη.
Κι ήσουν κι εσύ μαζί.
Πήραμε μέσο όρο κάπου 60 χρόνια.
Και τα'χουμε καπνίσει όλα.
Που 'σαι συ ;
Τουλάχιστον δεν αγωνίστηκα για σύνταξη.
Τουλάχιστον δε θα πεθάνουμε από πίεση.
Φέτος θα βάλω την χειρότερή μου αμφίεση
Και θα γελάσω στην πιο σοβαρή σου δήλωση.
ΧΤΠ 2
Αθήνα, 13/1/2014
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου