Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Εκεί ζούμε

Θυμάμαι την χειρότερη μου ανάμνηση σε κάποια άνοιξη
Και κάποια ανάμειξη
Και τη ζωή μου να περνά πάντα αμοντάριστη.
Μα ήταν ευχάριστη.

Κι ήσουν κι εσύ μαζί.

Πήραμε μέσο όρο κάπου 60 χρόνια.
Και τα'χουμε καπνίσει όλα.
Που 'σαι συ ;
Τουλάχιστον δεν αγωνίστηκα για σύνταξη.
Τουλάχιστον δε θα πεθάνουμε από πίεση.

Φέτος θα βάλω την χειρότερή μου αμφίεση
Και θα γελάσω στην πιο σοβαρή σου δήλωση.

ΧΤΠ 2
Αθήνα, 13/1/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου