Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

10.08.2013

Οκνηρία και αδράνεια, είναι έννοιες που δεν αρμόζουν στο παρόν ιστολόγιο. Η απραξία των τελευταίων ημερών οφείλεται σε μια προσπάθεια καταγραφής σκέψεων και εντυπώσεων, χειρόγραφα, με σκοπό την ανάρτησή τους ως ενιαίο κείμενο/σημείωμα. Το θέμα θα είναι μια περιπλάνηση και έναν σχολιασμό πάνω στο έργο "Ο μύθος του Σισύφου" του Αλμπέρ Καμύ. Τα άρθρα θα αναρτώνται σταδιακά, δίνοντας έτσι στον αναγνώστη κίνητρο, να κάνει παράλληλη ανάγνωση του μνημειώδους αυτού έργου του μεγάλου Γάλλου διανοητή.

Το Μέρος Α' είναι έτοιμο και πρόκειται να δημοσιευθεί αύριο ολοκληρωμένο.

Αύγουστος ζωογόνος. Παγετός στο Κέντρο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου