Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Κώλυμα

Δυστυχώς καμιά φορά τα ρευστά πράγματα στη ζωή μας, τα οποία συνήθως είναι επίκτητα, μας πουλάνε. Μας αφήνουν ξεκρέμαστους και μας απομακρύνουν από τα παραγωγικά πράγματα που κάνουμε. Ένα από αυτά δυστυχώς είναι η τεχνολογία. Και στα πλαίσια του τεχνοκρατισμού, και τα χρήματα.
Τις τελευταίες μέρες αντιμετωπίζω μια βλάβη με τον Η/Υ μου, πράγμα το οποίο με κρατάει μακριά από την ανανέωση του blogspot. Οι αναρτήσεις ετοιμάζονται χειρόγραφα και πολλά θέματα θα εξεταστούν, μόλις αποκατασταθεί η βλάβη αυτή. Οφείλω λοιπόν, να ζητήσω συγχώρεση για τη μη έγκαιρη ενημέρωση, από τους αναγνώστες οι οποίοι έστειλαν μηνύματα για την απραξία του ιστότοπου. Και οφείλω να τιμωρήσω τον εαυτό μου, για την αδράνεια μπροστά σε αυτό το ζήτημα, όμως όπως και να΄χει φαντάζομαι όλοι καταλαβαίνουν πως οι καιροί είναι δύσκολοι για άμεση αντίδραση σε κάτι που απαιτεί την "ανθρώπινη βενζίνη" για να διορθωθεί.

Η ανάρτηση δημοσιεύεται από Η/Υ φίλου, και δεσμεύομαι να είναι το Λεμόνι ξανά πίσω, όσο το δυνατόν το συντομότερο.

ΥΓ. Να είστε όλοι καλά. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από το να ξέρεις πως έχεις άτομα να εκτιμούν αυτό που κάνεις.
ΥΓ2. Περίεργος Σεπτέμβρης. Θα τα πούμε εν καιρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου